Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Γκαλέτι: "Δεν θα με νικήσει η αρρώστια"


Έχουν γραφτεί πολλά κι έχουν ακουστεί ακόμα περισσότερο για την κατάσταση της υγείας του Λουτσιάνο Γκαλέτι. Ο ίδιος εκνευρίζεται με τέτοιου είδους δημοσιεύματα και ιστορίες. "Μα τι λένε πάλι; Τι τους έχω κάνει; Πότε θα σταματήσει αυτό;"


 
Ο Αργεντινός δεξιός χαφ δήλωσε στο περιοδικό "People" πως θα συνεχίσει να παλεύει ώστε να επανέλθει στα γήπεδα "Μια φορά είπε κάποιος, πως όταν αντιστέκομαι, κερδίζω. Αυτά τα λόγια τα έχω πάντα στο μυαλό μου".

Όσο γι αυτούς που λένε πως δεν θα επιστρέψει στους αγωνιστικούς χώρους ο Γκαλέτι λέει: "Δεν έχω τελειώσει. Ξέρω πως λέγεται ότι δεν θα ξαναπαίξω ποδόσφαιρο, εγώ όμως λέω ότι δεν έχω τελειώσει. Πίστευα και πιστεύω πως μπορώ να τα καταφέρω. Ξέρω πολύ καλά πως πρόκειται για μία δύσκολη και επικίνδυνη μάχη. Δεν το βάζω κάτω όμως. Ποτέ μου δεν το έβαζα κάτω σε οτιδήποτε κι ούτε τώρα θα το κάνω. Δεν θα με νικήσει η αρρώστια. Θα κάνω ότι περνάει από τη δική μου πλευρά για να τα καταφέρω και να γυρίσω στα γήπεδα. Το θέλω πολύ με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου".

Αναφερόμενος στην αρχή της περιπέτειάς του, ο Λουτσιάνο Γκαλέτι είπε: "Δε νιώθω πόνους και αυτό κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα. Δεν έχω σοβαρές ενοχλήσεις ή έντονους πόνους. Όλως τυχαίως, σε εξετάσεις που έκανα το χειμώνα βρέθηκαν κάποιοι δείκτες ανεβασμένοι και εντοπίσαμε όξυνση του προβλήματος".

Ο 30χρονος χαφ επανέλαβε πως όλα θα κριθούν σε ένα μήνα και ευχήθηκε να τον δει η μικρή του κόρη να παίζει ποδόσφαιρο: "Έχουμε ακόμη έναν μήνα θεραπείας να διανύσουμε. Μέχρι τότε υπομονή. Έχω κουραστεί να διαψεύδω. Αυτό που θέλω να πω για μία ακόμη φορά είναι ένα μεγάλο "ευχαριστώ" σε όλους τους φιλάθλους που μου δίνουν κουράγιο να συνεχίσω αυτόν τον αγώνα. Και θα τον συνεχίσω.

Μακάρι να με δει να παίζω ποδόσφαιρο όπως οι άλλες δύο κόρες μου, Μαρτίνα 9 και Καρολίνα 5 ετών".

Στην Ελλάδα βρίσκεται και ο πατέρας του Γκαλέτι, ο οποίος ήρθε στην πατρίδα μας για να συμπαρασταθεί στον γιο του: "Εγώ δεν φοβάμαι. Θα παίξει ξανά μπάλα ο Λουτσιάνο. Τον ξέρω τον γιο μου. Είμαι αισιόδοξος πως θα τα καταφέρει. Πιστεύω ότι θα τον ξαναδώ σύντομα στα γήπεδα", δήλωσε ο Ρούμπεν Οράσιο Γκαλέτι.


http://www.sport24.gr/html/ent/635/ent.363635.asp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου