Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Μαύρη τρύπα στα ταμεία της Τραμ ΑΕ με έλλειμμα 155 εκατ. ευρώ


Μεγάλα ελλείμματα παρουσιάζουν τα ταμεία του τραμ, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε την Τετάρτη ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι στα δύο χρόνια πειραματικής λειτουργίας του...

τραμ, δηλαδή μέχρι και το 2004, στην εταιρία απασχολούνταν 156 άτομα και το έλλειμμα ανερχόταν σε περίπου 6,4 εκατ. ευρώ, ενώ στο τέλος του 2009 ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων έφτασε τα 689 άτομα και το έλλειμμα εκτοξεύθηκε στα 155 εκατομμύρια ευρώ.
Ήδη, όπως δήλωσε ο κ. Σηφουνάκης, ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής ελέγχει τη νομιμότητα των προσλήψεων που έγιναν κατά το διάστημα αυτό, ενώ το πόρισμά του έχει διαβιβαστεί στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές.
Επίσης, ο κ. Σηφουνάκης δήλωσε πως το υπουργείο Μεταφορών προωθεί την ολοκλήρωση του λεγόμενου «πράσινου κύματος», που δίνει προτεραιότητα στο τραμ στους φωτεινούς σηματοδότες, με στόχο να μειωθούν οι χρόνοι των διαδρομών. Στόχος είναι, όπως είπε, να γίνει πιο ελκυστικό στο επιβατικό κοινό το συγκεκριμένο μέσο σταθερής τροχιάς.
Όπως προκύπτει από έρευνα που έγινε για λογαριασμό της Τραμ ΑΕ, ενώ ο βαθμός ικανοποίησης των πολιτών σε ό,τι αφορά το ωράριο λειτουργίας, το αίσθημα ασφάλειας, την άνεση κατά τη μετακίνηση, την καθαριότητα των οχημάτων κ.ά. είναι πολύ υψηλός, ο χρόνος διαδρομής του τραμ αποτελεί το βασικό δείκτη περιορισμένης προτίμησης και δυσαρέσκειας των χρηστών.
Όπως διευκρινίστηκε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, με την εφαρμογή του πράσινου κύματος θα καταργηθούν πολλά φανάρια που εμποδίζουν την κίνηση του τραμ και θα μειωθεί ο χρόνος διαδρομής κατά 10-15 λεπτά στους τρεις βασικούς άξονες, δηλαδή από το Σύνταγμα στο ΣΕΦ θα γίνεται σε 40 από 50 λεπτά, η διαδρομή Σύνταγμα - Βούλα μειώνεται από τα 65 στα 50 λεπτά και η διαδρομή ΣΕΦ - Βούλα από τα 45 στα 35 λεπτά.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Σηφουνάκης ανακοίνωσε ότι η ολοκλήρωση της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά, αναμένεται στο τέλος του 2012 ή εντός του 2013.
Τέλος, δήλωσε ότι δεν έχει σχέση η καθυστέρηση για την ολοκλήρωση του έργου του πράσινου κύματος με τις πρόσφατες εξελίξεις στη Siemens.

in.gr
http://prionokordela.blogspot.com/2010/06/155.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου