Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ 
ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 
ΘΑΝΑΣΗ ΝΤΕΡΕΚΑ 
ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ 
ΚΥΡΙΟ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ


Μοσχάτο, 30/07/2010
ΠΡΟΣ: Δήμαρχο Μοσχάτου κ.Ταξιάρχη Παπαντώνη
ΚΟΙΝ: Δημοτικούς Συμβούλους Δήμου Μοσχάτου Τοπικά Μέσα


Αγαπητέ Δήμαρχε,
Έκπληξη, αλλά και θλίψη μου προκάλεσε η από 27.07.2010 επιστολή σας.
Ομολογώ πως μετά την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου περίμενα απο εσάς κ. Δήμαρχε να δώσετε απαντήσεις στα ερωτήματα μεγίστης σημασίας που ανέκυψαν και που άπτονται σοβαρότατων ζητημάτων, όπως η διαφάνεια, ο θεσμικός ρόλος του δημοτικού συμβουλίου και η προστασία του δημόσιου συμφέροντος. Αντί να πράξετε αυτό επιλέξατε να μου απευθύνετε δημοσίως επιστολή, η οποία έχει έναν και μοναδικό στόχο: Να αποπροσανατολίσει από τα φλέγοντα θέματα που αναδείχθηκαν στη συνεδρίαση και να παραπληροφορήσει. Με την επιστολή σας αυτή βγάλατε την «μάσκα» και δείξατε την αγωνία σας για τον επόμενο Δήμαρχο. Γιατί, άραγε, τόσο άγχος; Σας το έχω πει πολλές φορές και μάλλον δεν το καταλάβατε: «Δαχτυλίδια» διαδοχής έδιναν μόνο οι αυτοκράτορες. Για την αποκατάσταση της αλήθειας είμαι υποχρεωμένος να αναφέρω τα παρακάτω:


Κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου την 19.07.2010 η αναβολή συζήτησης του θέματος της έκπτωσης της αναδόχου εταιρίας «ΚΙΡΟΣ Α.Ε» και η σύγκληση επιτροπής αποτελούμενης από δημοτικούς συμβούλους δεν αποφασίστηκε για το λόγο που αναφέρεται στην επιστολή σας . Αποφασίστηκε, όπως καλώς γνωρίζετε, προκειμένου να εξεταστεί εάν είναι συμφέρουσα για τον Δήμο ή όχι η πρόταση της αναδόχου εταιρείας «ΚΙΡΟΣ ΑΕ» για συμβιβαστική διάλυση της εργολαβίας, την οποία στην συνέχεια απέσυρε.


Κλίμα σκανδαλολογίας δημιουργεί όχι η επιλογή του τρόπου λύσης της εργολαβίας με την πρώτη ανάδοχο «ΚΙΡΟΣ Α.Ε», την οποία εσείς υποδείξατε στον νομικό σύμβουλο του Δήμου να διερευνήσει, αλλά η ανάθεση της εργολαβίας στη δεύτερη ανάδοχο εταιρεία «Μ& Γ Τεχνική Α.Ε» λόγω των συνθηκών υπό τις οποίες αυτή έλαβε χώρα και οι οποίες έγιναν γνωστές στο δημοτικό συμβούλιο για πρώτη φορά μετά από μήνες κατά τις συνεδρίασεις της 19.7.2010 και 26.7.2010 .


Τα φλέγοντα ερωτήματα που αναδείχθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο της 26.7.2010 και τα οποία αναμένουμε να απαντήσετε είναι :
1) Γιατί όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου αγνοούσαν ότι η απόφαση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου την 19.5.2009 περί έκπτωσης της αναδόχου εταιρείας «ΚΙΡΟΣ Α.Ε» ακυρώθηκε και έχασε την ισχύ της με την από 26.1.2010 απόφαση του Υπουργού ΥΠΟΜΕΔ;
2) Γιατί ένα τόσο σημαντικό έγγραφο, όπως η ως άνω απόφαση του Υπουργού ΥΠΟΜΕΔ, το οποίο εισήλθε στο κομπιούτερ του Δήμου την 26.1.2010 και πρωτοκολλήθηκε στον Δήμο την 27.1.2010 δεν τέθηκε υπόψη ούτε της Δημαρχιακής Επιτροπής κατά τη συνεδρίαση της 27.1.2010, όπως κατέθεσε ο Πρόεδρός της Ανδρέας Ευθυμίου, ούτε τέθηκε υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου παρά μόνο μήνες μετά ενόψει της συνεδρίασης της 19.7.2010;
3) Γιατί δεν έγινε ποτέ παράδοση – παραλαβή του έργου ανέγερσης του Πολιτιστικού Κέντρου ανάμεσα στην πρώτη ανάδοχο εταιρεία «ΚΙΡΟΣ Α.Ε » και τον Δήμο Μοσχάτου;
4) Γιατί το Δημοτικό συμβουλιο αγνοούσε ότι την 9.3.2010 ,όταν εσείς υπογράψατε νέα σύμβαση εργολαβίας με την εταιρία «Μ & Γ Τεχνική Α.Ε» ήταν άκυρη η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την έκπτωση της πρώτης αναδόχου «ΚΙΡΟΣ Α.Ε» και δεν είχε εκκαθαριστεί η πρώτη εργολαβία με παράδοση - παραλαβή του έργου μεταξύ της πρώτης αναδόχου εταιρείας και του Δήμου Μοσχάτου;

Εκτός από τα παραπάνω ερωτήματα επιτρέψτε μου να σας εκφράσω την απορία μου για τα ακόλουθα σημεία της επιστολής σας:
α) Για ποια ομοφωνία στο προσυμβούλιο και για ποια ανυπαρξία διαφορετικής άποψης κάνετε λόγο στην επιστολή σας; Ξεχνάτε ότι πέντε δημοτικοί σύμβουλοι από τους δέκα που ήταν παρόντες (Χατζηαντωνίου, Αβραμίδης, Παπαθεοδώρου, Μπούτσης και εγώ) δήλωσαν πως θεωρούν αναγκαία την παρουσία σας και ότι σε τηλεφωνική σας επικοινωνία με τον αντιδήμαρχο Γρηγόρη Παπαδόπουλο δε δέχτήκατε αυτό το αίτημα;
β) Δεν ενημερωθήκατε ότι στο προσυμβούλιο διατύπωσα τις επιφυλάξεις μου και εγώ και η δημοτική σύμβουλος Ευγενία Παπαθεοδώρου, η οποία επανέλαβε τις επιφυλάξεις της και κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου;
γ) Δεν ενημερωθήκατε ότι ο Αντώνης Μπούτσης, αν και Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου, υπέβαλε ερωτήματα προς την Προϊσταμένη των Τεχνικών Υπηρεσιών, προκειμένου να πληροφορηθεί ότι εάν o δήμος δεν είχε παραλάβει το έργο από την πρώτη ανάδοχο με οριστική παραλαβή ποιες θα είναι οι συνέπειες για το δήμο;
δ) Δεν ενημερωθήκατε ότι ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος της δημαρχιακής επιτροπής Ανδρέας Ευθυμίου δήλωσε ότι κατά τη συνεδρίαση της δημαρχιακής Επιτροπής την 27.1.2010 δε γνώριζε ότι είχε ακυρωθεί η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την έκπτωση και διατύπωνε την απορία του γιατί ουδέποτε ενημερώθηκε;
Κ. Δήμαρχε, ουδέποτε σας διαβεβαίωσα για την πρόθεση ψήφου μου, ούτε θα ήταν δυνατό να έχω προεξαγγείλει τι θα ψηφίσω στο τέλος μίας συνεδρίασης, η οποία αποκάλυψε γεγονότα και καταστάσεις, στα οποία θα ήταν αδύνατο να σας έχω εκ των προτέρων δηλώσει την ανοχή μου και να σας έχω εκχωρήσει εκ των προτέρων το δικαίωμα να εκφράσω την αντίθεσή μου. Σας είναι ήδη γνωστό, ότι εγώ είμαι ενάντια στην λογική σας, ο Δήμαρχος να αποφασίζει και οι δημοτικοί σύμβουλοι να εκτελούν.Αισθάνομαι την ανάγκη να σας υπενθυμίσω ότι το έτος 2003 με προσωπική μου προσπάθεια πιστώθηκαν στο Δήμο Μοσχάτου τα κονδύλια για την ανέγερση πολιτιστικού κέντρου τα οποία αρχικά προορίζονταν από την Περιφέρεια για άλλον Δήμο.

Θέλω επίσης να σας υπενθυμίσω ότι μέχρι σήμερα στήριξα τις επιλογές σας στο θέμα της εργολαβίας του Πολιτιστικού Κέντρου, παρά τις διαφωνίες που σας είχα κατά καιρούς εκφράσει, κατανοώντας το προσωπικό σας «στοίχημα» να εγκαινιάσετε το Πολιτιστικό Κέντρο το Σεπτέμβρη 2010. Μόλις όμως διαπίστωσα ότι το προσωπικό σας «στοίχημα» συγκρούεται με τις προσωπικές μου επιλογές για διαφάνεια , για μη υποβάθμιση του δημοτικού συμβουλίου του οποίου προεδρεύω και για προστασία του δημοσίου συμφέροντος ,όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι, εξέφρασα την αντίθεσή μου.Κ. Δήμαρχε, άποψή μου είναι ότι ενέργειες παραπληροφόρησης, όπως η από 27.7.2010 επιστολή σας, γιγαντώνουν το αίτημα της κοινωνίας για ανανέωση και το διαμορφώνουν σε ρεύμα για την αλλαγή.

Με τις ενέργειες σας, από εγγυητής της ενότητας, όπως εσείς δηλώσατε ότι θα είστε, καταλήξατε εγγυητής της διάσπασης της παράταξής μας.Μέχρι να δοθούν απαντήσεις στα παραπάνω καίρια ερωτήματα, εγώ σας απαντώ: Ουδέποτε έδωσα σε οποιονδήποτε λευκή επιταγή να διαχειριστεί ερήμην μου και εν αγνοία μου τα συμφέροντα του λαού του Μοσχάτου, που μέχρι σήμερα υπηρετώ και θα εξακολουθήσω να υπηρετώ.


Θανάσης ΝτερέκαςΠρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Μοσχάτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου