Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Η Ελληνίδα που γράφει τραγούδια για τη Rihanna

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 19 Ιουλίου 2010, 01:19
Γιώτα Βαζούρα
Μεγάλωσε ακούγοντας ελληνικά τραγούδια- το αγαπημένο της είναι το «Μου θυμίζεις την μάνα μου» του Χρήστου Κυριαζή- αφού οι γονείς της μετανάστες, από τα Γρεβενά και τα Σέρβια Κοζάνης μόνο αυτά άκουγαν στο σπίτι! Η Vassy Karagiorgos, η ελληνοαυστραλή ερμηνεύτρια που έχει γράψει τραγούδια για την Rihanna, και οι μελωδίες της έχουν γίνει μουσικά «χαλιά» στα μεγαλύτερα τηλεοπτικά σουξέ όπως το «Grey's Anatomy» το «Ugly Betty» και το δημοφιλές video game Fifa (!) μίλησε στο ένθετο Piazza της εφημερίδας Veto για τα ελληνικά γονίδια της, για τις «χρυσές» συνεργασίες της και μας αποκαλύπτει ότι κρυφός της πόθος είναι να έρθει στην Ελλάδα για συναυλίες!

Η ταλαντούχα Βασιλική Καραγιώργος ή για τους Αυστραλούς φίλους της, «Vassy», κατάλαβε από μικρή ότι το πάθος της ήταν η μουσική! Γεννημένη στο Ντάργουιν της Βόρειας Αυστραλίας, η Vassy, έκανε από τα έξι της μόλις χρόνια, σαφές στους γονείς της, ότι θέλει να γίνει τραγουδίστρια! «Δεν είχα άλλη επιλογή! Η μουσική είναι στα γονίδια μου! Ουσιαστικά, αυτή με διάλεξε!».

Η συμμετοχή της, σε ραδιοφωνικό διαγωνισμό της Αυστραλίας, της άνοιξε την «πόρτα» για μια μεγάλη μουσική καριέρα, και την έκανε ευρύτερα γνωστή στο κοινό! «Ένας φίλος μου, πήρε την πρωτοβουλία και έστειλε κάποιο κομμάτι που είχα γράψει. Μετά από λίγο καιρό, λοιπόν με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχω κερδίσει! Δεν το πίστευα! Νόμιζα ότι ήταν κάποιου είδος αστείο. Αμέσως μετά την νίκη μου, πήγα στην Μελβούρνη για να το ηχογραφήσω ενώ υπέγραψα και το πρώτο μου δισκογραφικό συμβόλαιο», λέει η ταλαντούχα ερμηνεύτρια.

Η κυκλοφορία του πρώτου της δίσκου έγινε το 2005, και μάλιστα, έτυχε θερμής υποδοχής από το κοινό, αφού το άλμπουμ της ήταν ένα από τα καλύτερα r’n’b της Αυστραλίας για την χρονιά εκείνη! «Ήταν καταπληκτική χρονιά! Έκανα περιοδείες σε όλη την Αυστραλία, ήμουν καλεσμένη σε τηλεοπτικά κανάλια μιλώντας για την μουσική μου, τα βιντεοκλίπ έπαιζαν στο MTV! Ήταν ένα όμορφο ταξίδι».

Αν και η οικογένειά της και οι φίλοι της, βρίσκονται όλοι στην Αυστραλία, η μελαχρινή ερμηνεύτρια και συνθέτρια, το τελευταίο χρονικό διάστημα, επέλεξε να μετακομίσει στην άλλη άκρη του γεωγραφικού χάρτη προκειμένου να κυνηγήσει μια διεθνή καριέρα! «Το όνειρό μου ήταν να μείνω στην Νέα Υόρκη, όπου και έμεινα για ένα χρονικό διάστημα, προτού εγκατασταθώ στο Λος Αντζελες. Εξάλλου πάντα ήθελα μια μουσική καριέρα, που θα ξέφευγε από τα όρια της όμορφης πατρίδας μου!».

Στο πλούσιο βιογραφικό της, συγκαταλέγονται και οι συνεργασίες με την Rihanna- στην οποία έχει γράψει και τραγούδια-και διάσημους μουσικούς παραγωγούς, ενώ το κομμάτι της «Wanna Fly» έχει «ντύσει» μουσικά πολλά δημοφιλή τηλεοπτικά σόου, όπως το «Grey’s Anatomy» και το «Ugly Betty», αλλά και βιντεοπαιχνίδια! « Το Wanna Fly, ήταν για μένα το ….ψωμί μου! Το έγραψα μέσα σε τριάντα λεπτά, και μου έφερε πολλά έσοδα. Έχει ακουστεί σε πολλά αμερικανικά σίριαλ, ταινίες αλλά και video-games, όπως εκείνο της Fifa».

Μάλιστα, την περίοδο αυτή κυκλοφορεί στην Αμερική και το νέο της single με τίτλο «History» ενώ προετοιμάζει πυρετωδώς και το επόμενο «Love bizarre». « Κάνω περιοδείες σε όλη την Αμερική ενώ προετοιμάζω και έναν ακόμη δίσκο, με ένα πολύ σημαντικό όνομα!

Για την ίδια, πάντως, η καλύτερη μουσική στην καριέρα της, ήταν όταν… στάθηκε δίπλα, στον Μαϊκλ Τζάκσον, τον Στίβι Γουόντερ αλλά και τον Μπόνο των U2! « Είχα την τύχη και την τιμή, να υπογράψω μαζί με αυτούς τους κορυφαίους μουσικούς, το Grand Hilton Piano, ένα μουσικό όργανο το οποίο δημοπρατήθηκε για καθαρά φιλανθρωπικούς σκοπούς. Υπέγραψα δίπλα σε αυτούς τους καλλιτέχνες και ήταν πραγματικά κάτι μοναδικό!»

Όσο για την σχέση της με την Ελλάδα;« Κάθε Σάββατο πρωί, η μητέρα με πήγαινε σε ελληνικό σχολείο, για να μάθω σωστά την ορθογραφία! Επισκέπτομαι πολύ συχνά την Ελλάδα, αφού όλοι οι συγγενείς μένουν εκεί, κυρίως έξω από την Θεσσαλονίκη. Λατρεύω ιδίως τα νησιά, και έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στην Μήλο, την οποία και έχω επισκεφτεί αρκετές φορές. Μάλιστα, θα ήθελα να μείνω και στην Ελλάδα, για κάποιους μήνες, αν φυσικά οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις με έφερναν εκεί! Πάντως θα ήθελα πολύ να δώσω εκεί συναυλίες!»

Η ταλαντούχα τραγουδίστρια, δεν κρύβει την… αδυναμία της και για τα ελληνικά τραγούδια! «Μ’ αρέσει πολύ ο Γιώργος Νταλάρας, ο Χρήστος Δάντης, ο Γιώργος Αλκαίος, η Άννα Βίσση και η λίστα φυσικά συνεχίζεται με πολλούς ακόμη! Τρελαίνομαι για τις ελληνικές μελωδίες. Έχω όμως μια μικρή προτίμηση στα παλιότερα ελληνικά κομμάτια, όπως το «Έχω κλάψει για πολλές γυναίκες» και το «Μου θυμίζεις την μάνα μου» του Χρήστου Κυριαζή!
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=157498&cid=11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου