Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΗΛΙΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ !!!

ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
 Ηλία Αβραμίδη

20/09/2010


Αξιότιμε Κύριε Δήμαρχε,
Με την παρούσα σας υποβάλλω, την παραίτησή μου από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου Μοσχάτου.
Είναι ηθική μου υποχρέωση να προβώ στην πράξη αυτή, μετά την  επιστολή σας προς εμένα, στην οποία με κατακρίνετε για την ψήφο μου, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 26ης Ιουλίου 2010.
Η άρνησή μου να νομιμοποιήσω με την ψήφο μου τους χειρισμούς σας σχετικά με την έργο για την ανέγερση του Πολιτιστικού Κέντρου, όταν κατά την άποψή μου, υπάρχουν σκιές για τη νομιμότητά τους και δύναται να δημιουργήσουν τεράστιο οικονομικό πρόβλημα και μακροχρόνιες δικαστικές εμπλοκές για το Δήμο, δεν μου αφήνει περαιτέρω επιλογή. Η ομολογία στελεχών της παράταξής μας, συμπεριλαμβανομένου και εμού, ότι έλαβαν γνώση πριν από λίγες ημέρες του εγγράφου του ΥΠΕΧΩΔΕ, που πρωτοκολλήθηκε στο Δήμο στις 27.1.2010 (6 μήνες πριν), σύμφωνα με το οποίο έγινε δεκτή ένσταση της εταιρίας KIROS A.E., κατά της απόφασης για την έκπτωσή της, με εξέπληξε. Η ανάθεση της συνέχισης του έργου στην εταιρία Μ και Γ Τεχνική Α.Ε. από τη Δημαρχιακή Επιτροπή, παρά την ύπαρξη του εγγράφου αυτού, μου δημιούργησε εύλογα ερωτήματα για τη νομιμότητά της και αποτέλεσε και τη
δικαιολογία για την ψήφο μου.
 Επειδή δεν θέλω να συμμετέχω περαιτέρω στη διαδικασία αυτή, σας δηλώνω ότι παραιτούμαι και σας αφήνω να συνεχίσετε το έργο σας.
 
Σας ευχαριστώ όλους για τη συνεργασία.
                                                                                                                         Με τιμή


                                                                                                                  Ηλίας Αβραμίδης
 
http://moschatotavrosmazi.blogspot.com/2010/09/blog-post_21.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου