Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Πηνελόπη Αναστασοπούλου:Είμαι τυχερή γιατί φέτος έχω δουλειά

Σε μια εποχή που τα κανάλια μειώνουν τις τηλεοπτικές σειρές και αρκετοί ηθοποιοί μένουν άνεργοι, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου δηλώνει σε γνωστο περιοδικο τυχερή διότι φέτος έχει δουλειά. “Δουλέυουμε για να ζήσουμε και όχι για να είματε σταρ. Αν είσαι καλά με τον εαυτό σου δεν σε νοιάζει και αν κάνεις κάτι άσχετο. Η δημοσιότητα είναι μέρος της δουλειάς, όχι μέρος της” δήλωσε η ηθοποιός και συνέχισε αναφορικά με το αν ζηλεύει λέγοντας: “Στη σχέση μου έχω πιάσει τον εαυτό μου να ζηλεύει. Αυτό όμως γίνεται επειδή αγαπώ πολύ αλλά επανέρχομαι γρήγορα γιατί έχω εμπιστοσύνη στον άνθρωπό μου.


Διαβάστε περισσότερα http://tvnea.blogspot.com/#ixzz0yZkzClvE
Under Creative Commons License: Attribution

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου