Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Όλγα Φαρμάκη: Full in love και πρόβα γάμου

Η Ολγα Φαρμάκη είναι full in love και μιλάει για τον σύντροφό της, Αλέξανδρο  το γάμο και την οικογένεια.
«Έχω μπει στη διαδικασία να σκέφτομαι το γάμο. Πέρασαν σχεδόν τέσσερα χρόνια και είναι φυσικό επακόλουθο να είναι ο γάμος και η δημιουργία οικογένειας το επόμενο βήμα. Άλλωστε, εγώ τον γάμο τον έχω συνδυάσει στο μυαλό μου με το αν θες να κάνεις παιδάκι» είπε η Όλγα. Και συνέχισε: «Γνωρίζει ο κόσμος ότι είμαι με έναν άνθρωπο και θέλει να με δει να φοράω νυφικό και όλα τα άλλα που ακολουθούν. Υπάρχει ευτυχώς από πίσω η οικογένειά μου που δεν με πιέζει και απλώς ζητάει το καλό μου και να είμαι ευτυχισμένη. Γνωρίζουν τον Αλέξανδρο και έχουν την καλύτερη άποψη για εκείνον και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη».
Άραγε πώς θα ήθελε να της κάνει πρόταση ο αγαπημένος της Αλέξανδρος ;
«Μήπως πρέπει να ρωτήσεις τον ίδιο πώς θα είναι και πότε; Είμαι ρομαντικός άνθρωπος στη ζωή μου και ο σύντροφός μου θέλω να δείξει πόσο οργανωτικός και πρωτότυπος είναι. Μπορεί να τρώμε και απλώς να μου κάνει πρόταση, αλλά ο τρόπος που θα με κοιτάξει και θα μου το ζητήσει να με γοητεύσει. Δεν αγχώνομαι με τέτοια πράγματα».
Πηγή:Espresso
gossip-tv
http://sarotiko.blogspot.com/2010/09/full-in-love_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου