Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ

Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού και ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνας-Θήβας, είναι δυο από τα μεγάλα έργα που προωθεί το υπουργείο Υποδομών, προκειμένου να βγει από το τέλμα ο κλάδος των κατασκευών. Στο πρώτο τρίμηνο του 2011 θα έχει ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός για την επέκταση της Αττικής Οδού, που θα διευκολύνει την κίνηση των οχημάτων προς τα νότια προάστια. Ο Γ.Γ. του υπουργείου υποδομών,...
κ. Σ. Λαμπρόπουλος, κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου που πραγματοποιείται στην Αθήνα, με αντικείμενο τις συμβάσεις παραχώρησης σε περίοδο οικονομικής κρίσης, έκανε γνωστό ότι το υπουργείο Υποδομών ενδέχεται να «σπάσει» σε δύο ξεχωριστά συμβόλαια παραχώρησης το έργο των νέων αυτοκινητοδρόμων Αττικής (επεκτάσεις της Αττικής Οδού), το οποίο στο σύνολό του θα έχει μήκος 35 χλμ. έναντι 67 χλμ. που προέβλεπε το προηγούμενο σχέδιο, ενώ ο προϋπολογισμός του θα ανέλθει στο 1 δισ. ευρώ. 
Επίσης, ο κ. Λαμπρόπουλος ανακοίνωσε την υποθαλάσσια σύνδεση του Περάματος με τη Σαλαμίνα, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω σύμβασης παραχώρησης προϋπολογισμού 300 εκατ. ευρώ, Εν τω μεταξύ, την επόμενη εβδομάδα δίνεται προς διαβούλευση το σχέδιο για την ανάπτυξη του έργου του αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης, που θα υλοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης για 35+5 χρόνια. Στο project το ελληνικό δημόσιο μετέχει με 55%, ενώ το υπόλοιπο 45% θα παραχωρηθεί στην κοινοπραξία των ιδιωτών που θα κερδίσει τον σχετικό διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός, σύμφωνα με τον κ. Λαμπρόπουλο, θα πραγματοποιηθεί περί τα τέλη του έτους, καθώς είναι αδύνατον να γίνει την ημερομηνία που αρχικά είχε ανακοινωθεί (19/10/2010) λόγω σοβαρών καθυστερήσεων στη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης. Στις νέες συμβάσεις παραχώρησης που προωθεί το υπουργείο περιλαμβάνεται επίσης η αναβάθμιση της σύνδεσης της Λευκάδας με την ηπειρωτική χώρα (ένα τμήμα θα είναι υποθαλάσσιο), προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ. 
Στο ίδιο συνέδριο απηύθυνε χαιρετισμό και ο υπουργός κ. Δ. Ρέππας, ο οποίος επισήμανε ότι αποτελεί στοίχημα για το υπουργείο του η προώθηση νέων έργων παραχώρησης με τρόπο που να μη δημιουργεί προβλήματα η υλοποίησή τους στο μέλλον. «Χρειάζονται καλός σχεδιασμός και ωριμότητα αυτών των έργων πριν ανατεθούν», ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι γίνεται αγώνας δρόμου για να αντιμετωπιστούν τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή στα πέντε οδικά έργα παραχώρησης που υπογράφηκαν την περίοδο 2006 - 2007. 

http://fimotro.blogspot.com/2010/10/blog-post_2668.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου