Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

 ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ! ΚΩΣΤΑ

Έφυγε  από την ζωή ο Κώστας Καφάσης. Ο τραγουδιστής χτυμημένος από την επάρατο νόσο δεν τα κατάφερε και έχασε τη μάχη με τη ζωή.


Γεννημένος σε ένα χωριό της Καρδίτσας, σε νεαρή ηλικία ήρθε στην Αθήνα για να ασχοληθεί αρχικά με την ηθοποιία και έπειτα με το τραγούδι. Το 1965 έκανε το ντεμπούτο του ως ηθοποιός στο «Ακροπόλ» και συγκεκριμένα στην επιθεώρηση «Αυλή και πεζοδρόμιο» των Αλέκου Σακελλάριου και Χρήστου Γιαννακόπουλου, με πρωταγωνίστρια τη Ρένα Βλαχοπούλου. Το 1971 άρχισε να τραγουδά στην περίφημη μπουάτ «Κατακόμβη» της Πλάκας και ένα μήνα μετά ο Κώστας Πρετεντέρης τον κάλεσε να παίξει το ρόλο του «Ιωνάθαν» στη  σειρά της κρατικής τηλεόρασης «Η γειτονιά μας».  Παράλληλα, άρχισε να τραγουδάει σε μεγάλα μαγαζιά,  πλάι στις  Ρίτα Σακελλαρίου, Πίτσα Παπαδοπούλου, Μαίρη Λίντα,  Καίτη Ντάλι.  Μεγάλη επιτυχία γνώρισε  στο κέντρο «Φαληρικόν», όπου εμφανιζόταν πλάι στη Σωτηρία Μπέλλου, τον Σπύρο Ζαγοραίο και τη Φωτεινή Μαυράκη. Στον κινηματογράφο έχει παίξει στις ταινίες «Μαριχουάνα stop», «Καλώς ήρθε το δολάριο», «Φίφης ο αχτύπητος», «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια», «Το πιο λαμπρό αστέρι» και «Μοντέρνα Σταχτοπούτα».   Δισκογραφικά συνέδεσε το όνομά του με τον Κώστα Ψυχογιό, που του έγραψε τραγούδια που έγιναν επιτυχίες όπως το πολύ δημοφιλές «Γέλα κυρία μου».  Στον κινηματογράφο, τα τελευταία χρόνια έχει κάνει επιλεκτικές εμφανίσεις με αξιόλογους σκηνοθέτες όπως ο Θόδωρος Μαραγκός.

Φιλμογραφία
Ισοβίτες – Boobheads (2008) [διευθυντής φυλακών]
Μη μου άπτου (1996) [(αστυνομικός)]
Ο Δραπέτης του Φεγγαριού (1994)
Οι Απάνθρωποι (1972)
Μαριχουάνα stop! (1971) [Σπύρος]
Καλώς ήλθε το δολλάριο (1967) [Δημήτρης]
Το πιο λαμπρό αστέρι (1967)
Ο Πουλημένος Άνθρωπος (1967)
Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (1966)
Φίφης ο ακτύπητος (1966)
Η Βουλευτινα (1966)
Μοντέρνα Σταχτοπούτα (1965) [Καζάκος]
Σειρές που έπαιξε:
7 θανάσιμες πεθερές : Η Αρβανίτισσα πεθερά2007-08 MEGA
7 θανάσιμες πεθερές : Οι συμπεθέρες 2005-06 MEGA
Η γειτονιά μας 1972 ΥΕΝΕΔ
Δισκογραφία
Γέλα κυρία μου (1975)
Κατάλαβέ με (1976)
Σκέφτομαι εσένα (1977)
Σ’ αγαπώ (1978)
Πώς να φύγω (1979)
Και ποιός φταίει (1981)
Τα καλύτερα (1981)
Ερωτικά επειδσόδια (1983)
Συνείδησή μου (1985)
Ανοιχτά παράθυρα (1989)
Γέλα κυρία μου –Τα καλύτερα (1999)
Τραγουδώντας τις εποχές (1995)
Καφάσης Κώστας – Επιτυχίες (2000)
21 Μοναδικές επιτυχίες (2007)




Γέλα κυρία μου      

Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης
Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Καφάσης


Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, έξω απ' τον κόσμο σου
περαστικός μπήκα στον δρόμο σου
κι είχα το θράσος να σ' αγαπήσω, αϊτέ
κοίτα η καρδιά μου τι μου ζητάει
έναν αλήτη ποιος τον μετράει
κι αν αγαπάει, ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, λίγη ταυτότητα
δίχως καυτή προσωπικότητα
κι είχα την τρέλα να σε λατρέψω, αϊτέ
Κοίτα η καρδιά μου λάθη που κάνει
έναν αλήτη κι αν θα πεθάνει
από αγάπη ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου






http://camerastyloonline.wordpress.com/
 http://www.youtube.com/user/georkost81
http://www.facebook.com/groups/edit.php?members&gid=19179764926

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου