Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Μαρία Μενούνος: «δεν έχω χρόνο για παιδιά και οικογένεια»
Υποδοχή που θύμιζε το «Γάμος αλά Ελληνικά» επιφύλασσαν στην Μαρία Μενούνος οι συγγενείς της που έσπευσαν στο αεροδρόμιο. Η σέξι δημοσιογράφος που έχει «μαγέψει» τις ΗΠΑ ήρθε στην Αθήνα για τον Μαραθώνιο της Κυριακής στον οποίο μάλιστα θα τρέξει μαζί με τους γονείς της!

Καθαρά ελληνική ήταν η υποδοχή της Μαρίας στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπου έσπευσε σύσσωμο το σόι με λουλούδια, σφιχτές αγκαλιές και φιλιά. «Είμαι χαρούμενη που μπορώ να γυρίσω στην Ελλάδα και να σας δω όλους και όλα τα λουλούδια τι ωραία και πολλοί άνθρωποι εδώ πέρα», είπε η Μαρία.

Την επετειακή εκδήλωση του Μαραθωνίου ήρθε να παρουσιάσει η κοπέλα και να τρέξει συμβολικά στην διαδρομή των 5χλμ., όμως, στο αεροδρόμιο δεν ήξερε προς τα πού να τρέξει!

Σε ερώτηση δημοσιογράφων, η σέξι Μαρία δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να μετακομίσει μόνιμα στην Ελλάδα, αρκεί βέβαια να τελειώσει πρώτα τις δουλειές της στις ΗΠΑ.

«Βρήκαμε την ευκαιρία να έρθουμε εδώ με τους γονείς μου να πούμε η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει, έχει τα πιο ωραία νησιά, ωραία μνημεία, ιστορία που δεν έχει άλλο κράτος, θάλασσα...», είπε μεταξύ άλλων η δημοσιογράφος στο πρωινό του Mega όπου ήταν καλεσμένη.

Επίσης, ξεκαθάρισε πως λόγω δουλειάς δεν σκέφτεται προς το παρόν την οικογένεια: «δεν έχω χρόνο για παιδιά και οικογένεια. Αυτό που θέλω να κάνω τώρα είναι να αποδείξω στους γονείς που πως μπορώ να πραγματοποιήσω τα όνειρά τους. Παιδιά μου είναι οι γονείς μου», είπε χαρακτηριστικά.

Εκτός από τον Μαραθώνιο, πάντως, η Μαρία σκοπεύει να κάνει και... ξενύχτι! «Έχω καιρό να δω τον Σάκη και νομίζω ότι θα τον δούμε, όπως και την Άννα», δήλωσε πριν φύγει από το αεροδρόμιο. Εξάλλου, με τον Έλληνα σταρ παρουσίασαν μαζί την Eurovisionτης Αθήνας και οι παλιές καλές φιλίες δεν ξεχνιούνται...

http://www.star.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου