Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Ονειρεύεται Ρίβερ ο Σκόκο


Το σίριαλ του Νάτσο Σκόκο ολοκληρώθηκε με την ανανέωση του συμβολαίου του στην ΑΕΚ, ωστόσο ο 25χρονος δεν ξεχνάει τη μεγάλη του αγάπη. Με δηλώσεις του στην εφημερίδα της Αργεντινής, Ole, εξέφρασε την επιθυμία του να αγωνιστεί με τη φανέλα της Ρίβερ Πλέιτ, της οποίας είναι οπαδός από μικρό παιδί, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως "θα πολεμήσω για να παίξω στη Ρίβερ".

"Εγώ πάντα ήμουν οπαδός της από όταν ήμουν νέος. Οπότε φαντάζεσαι τι σημαίνει αυτό. Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου είναι τρελοί", ανέφερε αρχικά ο Σκόκο και πρόσθεσε "ονειρεύομαι να παίξω στην Ρίβερ. Θα πολεμήσω για να παίξω στην Ρίβερ. Θα είναι κάτι μοναδικό. Εξαιρετικό", είπε αρχικά ο Σκόκο.
Η Ρίβερ έχει χάσει την αίγλη του παρελθόντος και βρίσκεται σε πτωτική πορεία, αλλά το γεγονός αυτό δεν φοβίζει τον Σκόκο. "Όχι, δεν φοβάμαι να παίξω σ' αυτή την ομάδα. Η Ρίβερ θα είναι πάντα Ρίβερ και θα είναι πάνω από όλους. Και από Εστουντιάντες και από Βελέζ και από όλους. Η Ρίβερ είναι πολύ μεγάλος σύλλογος", είπε ο 25χρονος.
Ερωτηθείς τέλος αν είναι διατεθειμένος να επιστρέψει και να συνεχίσει την καριέρα του στην Αργεντινή, ο Σκόκο απάντησε διπλωματικά λέγοντας ότι"Θα δούμε. Το αργεντίνικο ποδόσφαιρο είναι υπέροχο και αυτό είναι κάτι επιπλέον. Πρέπει να περιμένουμε".


http://www.sport.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου