Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Κάτια Ζυγούλη: «Θα ήθελα πολύ ένα δεύτερο παιδί»



«Αυτή τη χρονιά απέκτησα περισσότερη δύναμη. Για να το θέσω πιο σωστά, θα πω ότι κατάφερα να αντλήσω περισσότερη υπομονή από μέσα μου. Ωστόσο συνειδητοποίησα σε προσωπικό επίπεδο ότι μου λείπουν τα ταξίδια, ενώ κατάλαβα ότι ο κόσμος πάει από το κακό στο χειρότερο» είπε ακριβώς.

Είναι ευτυχισμένη άραγε;

«Ευτυχισμένη με κάνει το ότι νιώθω ευγνώμων και τυχερή για ότι έχω στη ζωή μου. Ευγνώμων για την υγεία που έχουν οι άνθρωποι οι οποίοι υπάρχουν στη ζωή μου και τους αγαπώ».

Για την κόρη της είπε:


«Η μικρή μοιάζει με τη… μικρή! Είναι ένα πάζλ άλυτο. Έχει πάρει χαρακτηριστικά από όλους μας. Το παιδί πρέπει να νιώθει μοναδικό, δεν είναι καλό να του λες με ποιον μοιάζει. Η μυτούλα είναι δικιά του, τα μάτια είναι δικά του. Δεν χρειάζεται να του λες «έχεις τα μάτια της μαμάς» ή «έχεις το στόμα του μπαμπά». Η Αναστασία είναι μοναδική λοιπόν και μοιάζει με την Αναστασία» ανέφερε, ενώ συνέχισε: «Θα ήθελα πολύ ένα δεύτερο παιδί. Είναι μαγικό πράγμα. Παλιότερα, αν μου έλεγε μαμά «Το παιδί μου μίλησε» θα έλεγα: «Εντάξει, και τι έγινε;». Τώρα συνειδητοποιώ πόσο μαγικά είναι όλα. Είναι θαύμα να ζεις την κάθε του εξέλιξη».

ΠΗΓΗ: Εγώ
http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου