Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Η Κατερίνα Στικούδη και ο χρησμός της Πυθίας

Η Κατερίνα Στικούδη ούτε επιβεβαιώνει αλλά ούτε και διαψεύδει αν ο έρωτας της έχει χτυπήσει την πόρτα. Το μόνο στο οποίο αρκείται να απαντήσει είναι ότι «δεν έχω νιώσει τη στιγμή που θα πω κάτι δημοσίως για αυτό», κάτι το οποίο μπορούμε να το εκλάβουμε και ως… θετική απάντηση.

Τη συναντήσαμε στην απονομή του πλατινένιου δίσκου της Ελένης Φουρέιρα και δεν δέχθηκε να κάνει καμία άλλη δήλωση επί του θέματος.

Και μπορεί «προσωπικά ζητήματα συζήτηση κομμένη» για την Κατερίνα, αλλά στα επαγγελματικά «λάλησε» το στοματάκι της: «Νομίζω ότι επτά χρόνια τώρα που δουλεύω, έχω δείξει κι άλλα πράγματα. Για να παραμείνεις στον χώρο και για να έχεις δουλειά, δεν αρκεί μόνο η εμφάνιση ή ένα ωραίο σώμα και ένα ωραίο πρόσωπο. Παίζουνε κι άλλα πράγματα ρόλο».

Αυτά τα πράγματα φαίνεται πως «είδε» και η τηλεόραση, στην οποία η σέξι Κατερίνα δηλώνει ευγνώμων: «Ειλικρινά, μου δόθηκε η ευκαιρία μέσα από δουλειές τηλεοπτικές να παρουσιάσω κι άλλα πράγματα. Η τηλεόραση μου έχει φερθεί πάρα πολύ καλά, μόνο ευγνώμων μπορεί να είμαι».

ΠΗΓΗ: Star.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου