Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Μπουλέ: «Η Μανωλίδου ήταν πολύ καλή στον ρόλο της...



Δεν τη βλέπω σαν ανταγωνίστρια»

Η Νάντια Μπουλέ μίλησε για τη σύγκριση του Top Chef με το Master Chef, τα χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης, αλλά και την «ανταγωνίστριά της Ευγενία Μανωλίδου. Τι δηλώνει για τη σύγκριση που γίνεται του Top Chef με το Master Chef; 

«Ακόμα κι αν η προσέγγισή μου είναι υποκειμενική, επειδή είμαι κομμάτι της εκπομπής νομίζω πως το «Top Chef» έχει πολύ δυνατά στοιχεία σαν πρόγραμμα και αυτά περιλαμβάνουν τις μαγειρικές γνώσεις των διαγωνιζομένων, την κριτική επιτροπή και τις πολύ δυνατές δοκιμασίες».

Στην εφημερίδα Espresso, για τα χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης λέει χαρακτηριστικά: «Δεν ξέρω ποιο είναι το standard της υψηλής τηλεθέασης. Ξέρω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη με το συνολικό αποτέλεσμα. 

Μου αρέσει πραγματικά η εκπομπή που έχουμε φτιάξει και αυτό με κάνει να θέλω να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Από την άλλη, σε τέτοιες παραγωγές κάθε κομμάτι της εκπομπής παίζει ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και άρα όλοι οι συνεργάτες είναι σημαντικοί σε κάθε πόστο και διορθώνουν ό,τι χρειάζεται!»

Ποια είναι η άποψή της για την Ευγενία Μανωλίδου, η οποία παρουσίαζε το Master Chef; «Ο χαρακτηρισμός «ανταγωνίστρια» δημιουργεί τηλεοπτική ένταση, αλλά εγώ δεν αισθάνομαι έτσι. Εν πάση περιπτώσει, ήταν πολύ καλή στον ρόλο που της είχε ανατεθεί». 
http://www.newsbeast.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου