Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Ατύχημα πάνω στη σκηνή!





Ατύχημα εν ώρα εργασίας έπαθε ο γνωστός τραγουδιστής Κώστας Καραφώτης, την ώρα που βρισκόταν στη σκηνή του Fix στη Θεσσαλονίκη. Ο τραγουδιστής κτύπησε σε μηχάνημα που βρισκόταν πάνω στην πίστα, όπως αποκάλυψε σε τηλεοπτική εκπομπή. 

«Χτύπησα πάρα πολύ δυνατά το κεφάλι μου, ξεκίνησα να τραγουδάω, ζαλίστηκα, απλά δεν συνειδητοποίησα αμέσως τι είχε γίνει. Αισθάνθηκα περίεργα, δεν λιποθύμησα, αλλά ένιωσα σαν να είμαι ιδρωμένος στον αυχένα μου. Αυτό όμως δεν ήταν ιδρώτας, ήταν αίμα, το οποίο ουσιαστικά είχα βγάλει στο κεφάλι χωρίς να το έχω πάρει χαμπάρι», δήλωσε ο τραγουδιστής. 

Παράλληλα διευκρίνισε ότι δεν σταμάτησε να τραγουδά: «Για καλή μου τύχη, όλο το αίμα έτρεχε προς τα πίσω και πήγαινε σε όλο το πουκάμισο και το κοστούμι. Κατά κάποιον τρόπο δηλαδή ήμουν τυχερός μέσα στην ατυχία μου. Όμως, είχε ανοίξει το κεφάλι μου και το αίμα από μέσα έτρεχε ποτάμι. Επειδή όμως δεν γινόταν να κατεβώ από την πίστα, γιατί από κάτω υπήρχαν 2.000 άτομα, συνέχισα μέχρι το τέλος του πρώτου προγράμματος για να μην καταλάβει κανείς τίποτα και βασικά για να μην τρομάξει ο κόσμος – ευτυχώς δηλαδή που το αίμα όπως σας είπα έτρεχε προς τα πίσω».
http://www.newsbeast.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου