Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

«Είμαι ευτυχισμένος-Ζω κάτι που ίσως να μην το ξαναζήσω ποτέ»


«Είμαι ευτυχισμένος. Για εμένα ξεκινά κάτι που δεν έχω ξαναζήσει μέχρι σήμερα στην ζωή μου και μπορεί να μην το ξαναζήσω και ποτέ», δήλωσε μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος του ελληνικού τελικού της Eurovision, ο νικητής Λούκας Γιώρκας.

Ο νεαρός καλλιτέχνης από την Κύπρο συμφωνεί με όσους υποστηρίζουν ότι το ζεϊμπέκικο αποτελεί ύφος τραγουδιού που δεν είναι ευρέως διαδεδομένο στο μουσικόφιλο κοινό της Ευρώπης και ίσως οι περισσότεροι να μην το καταλάβουν. Τι θα κάνει για αυτό; «Το πρώτο μέλημά μας είναι να δώσουμε το μήνυμα προς τα έξω του τί ακριβώς εκπροσωπεί το κομμάτι και γενικότερα τί είναι ζεϊμπέκικο», είπε, προσθέτοντας ότι είναι αισθάνεται ευχαριστημένος από τον εαυτό του και την εμφάνιση που πραγματοποίησε το βράδυ της Τετάρτης.

«Και ευχαριστημένος είμαι και η ομάδα μου με στήριξε πάρα πολύ. Εμείς σίγουρα το χαρήκαμε, ο σκοπός είναι να το χαρεί τώρα και ο κόσμος». Στις δηλώσεις του μετά το τέλος της βραδιάς, ο Λούκας αναφέρθηκε και στον σύζυγο της Πέγκυς Ζήνα Γιώργο Λύρα, ο οποίος ευθύνεται κατά κάποιο τρόπο για το συγκεκριμένο τραγούδι. Εκείνος επέμενε για την συμμετοχή του Λούκας με το κομμάτι αυτό. «Αυτός ο άνθρωπος έχει πολλά να δώσει».

Για το περιβόητο χορευτικό, για το οποίο δέχθηκε μαθήματα ακόμη και από τον Δημήτρη Μητροπάνο, ο Λούκας βασίζεται πλέον, όπως είπε στον σκηνοθέτη Κωνσταντίνο Ρήγο, ο οποίος θα βρίσκεται μαζί του και στο Ντίσελντορφ. «Λογικό δεν είναι; Άλλωστε, ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει».

Στο πλευρό του Λούκας βρίσκονταν και οι γονείς του, που συγκινημένοι έδωσαν τις ευχές τους στον γιο τους. «Του εύχομαι να μείνει έτσι όπως είναι, απλός, και να κάνει πάντα αυτό που του αρέσει», δήλωσε η μητέρα του, ενώ την γνώμη του για αυτόν καθεαυτόν το διαγωνισμό εξέφρασε ο πατέρας του. «Είμαι πολύ περήφανος και ελπίζω να πάει καλά, το θέλω και το εύχομαι, απλά στην Eurovision μετράνε κι άλλα πράγματα. Υπάρχουν και πολιτικά θέματα, οπότε εγώ απλά ελπίζω να πάει όσο το δυνατόν καλύτερα».

http://www.star.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου