Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

«Ωρίμασα μέσα από το διαζύγιο των γονιών μου»


Η sexy ηθοποιός, Κατερίνα Παπουτσάκη, μιλώντας σε συνέντευξή της για το διαζύγιο των γονιών της, εξομολογήθηκε πως όλο αυτό τη βοήθησε να εξελιχθεί αλλά και να ωριμάσει.

«Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν έξι χρονών. Με είχε πειράξει αρκετά ο χωρισμός τους, ωστόσο μου έχουν δώσει πολλή αγάπη, δεν είμαι στερημένη σε αυτό το επίπεδο. Με αντιμετώπιζαν πάντα σαν ενήλικη και όχι σαν να μιλούν σε μικρό παιδάκι. Αυτό μπορεί να είναι βάρος, αλλά σε βοηθάει να ωριμάσεις, να εξελιχθείς» είπε η ίδια.

Η σχέση της ηθοποιού με τους γονείς της είναι περισσότερο φιλική. Τους θαυμάζει και δεν μπορεί να τους κρύψει τίποτα.

Όπως δηλώνει στο περιοδικό «Εγώ»: «Στον πατέρα μου θαυμάζω τη γενναιοδωρία του. Είναι ανοιχτόκαρδος, με φοβερή αίσθηση του χιούμορ, με φρέσκο και νεανικό μυαλό. Όσο για τη μητέρα μου, θαυμάζω τον δυναμισμό της. Είναι δοτική, έξυπνη και πολύ καλλιεργημένη».



http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου