Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Γιούλικα Σκαφιδά: «Η γενιά μου είναι αδικημένη και θυμωμένη»

Πρωταγωνιστεί σε τηλεοπτικές επιτυχίες ωστόσο αποφεύγει τα εξώφυλλα και προτιμά να βρίσκεται κοντά στα παιδιά του ΠΙΚΠΑ.  Είναι διαφορετική από τους ηθοποιούς της γενιάς της. Αν και πρωταγωνίστησε και πρωταγωνιστεί σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες, γυρίζει την πλάτη στη δημοσιότητα και δηλώνει ότι αυτό που την ενδιαφέρει είναι να ταξιδεύει μέσα από ρόλους και να βιώνει διαφορετικές καταστάσεις και συναισθήματα. Η Γιούλικα Σκαφιδά εξηγεί τους λόγους για τους οποίους έγινε ηθοποιός και εξομολογείται ότι νιώθει οργή για όσα συμβαίνουν γύρω της.
 - Αν και σκοπεύατε να γίνετε αστροφυσικός, τελικά γίνατε ηθοποιός. Υστερα από όλα αυτά τα χρόνια νιώθετε ότι πραγματοποιήσατε το όνειρό σας;
«Νομίζω ναι. Δεν μπορώ να με φανταστώ να κάνω κάτι άλλο. Πέρα από τις συγκινήσεις και τις όμορφες στιγμές που έχω ζήσει, τα ταξίδια που έχω κάνει, εκτός από όλα αυτά, το γεγονός και μόνο ότι δεν φαντάζομαι να κάνω κάτι άλλο σημαίνει ότι έκανα αυτό που ήθελα».
- Επιδιώκετε στη ζωή σας να κάνετε αυτό που θέλετε με οποιοδήποτε τίμημα;
«Το επιδιώκω, αλλά όχι με οποιοδήποτε τίμημα. Οσο με παίρνει. Δεν θίγω τους άλλους και δεν ρισκάρω την αξιοπρέπειά μου».
- Η δημοσιότητα που αποκτήσατε από την τηλεόραση σας επηρεάζει;
«Είναι ωραίο να σε αποδέχεται ο κόσμος και να σου λένε “μπράβο” στον δρόμο. Επί της ουσίας όμως δεν έχει αλλάξει κάτι».
- Πάντως,ενώ είστε πρωταγωνίστρια, δεν σας βλέπουμε σε εξώφυλλα ούτε διαβάζουμε συνεντεύξεις σας στον Τύπο. Γιατί;
«Το αποφεύγω όσο μπορώ. Θεωρώ ότι η έκθεση της δουλειάς μου είναι ήδη αρκετή. Το να μιλήσω για τη δουλειά μου κάνα-δυο φορές το καταλαβαίνω. Από ΄κεί και πέρα όμως ο κίνδυνος της έκθεσης παραμονεύει και δεν υπάρχει λόγος. Προσπαθώ να προστατεύομαι. Δεν αρνούμαι να μιλάω για τη δουλειά μου. Εχω δώσει τόσες συνεντεύξεις για το “Νησί” για παράδειγμα που δεν ξέρω πια τι να πω!»

- Συνεχίζετε να βοηθάτε παιδιά στο ΠΙΚΠΑ;
«Είμαι εθελόντρια μαζί με πολλούς άλλους από όλο τον κόσμο. Είμαι επισκέπτρια. Τα παιδιά χαίρονται που με βλέπουν γιατί με γνωρίζουν από την τηλεόραση. Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα, από την άλλη όμως θυμώνεις κιόλας για την κατάσταση. Το ότι υπάρχουν εθελοντές που φροντίζουν αυτά τα παιδιά είναι αισιόδοξο μήνυμα για τη γενιά μας. Γιατί η γενιά μας, αν και έχει αδικηθεί, δεν το βάζει κάτω και βρίσκει χρόνο και για τους ανθρώπους που έπονται».
Πηγή: ΒΗΜΑ 
http://www.gossip-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου