Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Μίλησε για την εμπειρία της στο «Μις Υφήλιος»

Η καλλονή, Ηλιάνα Παπαγεωργίου, αποκάλυψε σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γνωστό περιοδικό τα αισθήματα που της άφησε η συμμετοχή της στον διαγωνισμό «Μις Υφήλιος» αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια.

Τι νομίζεις ότι έφταιξε που δεν βρέθηκες στην τελική 16άδα του διαγωνισμού «Μις Υφήλιος»;

Δεν είναι κάτι που έφταιξε. Απλά, έτσι αποφάσισε η επιτροπή και αυτό το σέβομαι. Εγώ ήμουν 100% εντάξει ως μοντέλο.

Δεν νομίζεις, δηλαδή, ότι το αποτέλεσμα ήταν στημένο;

Δεν ξέρω και δεν θέλω να μπω σε τέτοιες διαδικασίες. Σημασία έχει μόνο το αποτέλεσμα αυτό καθεαυτό. Εγώ πέρασα πολύ καλά, έκανα και φιλίες.

Τι σημαίνει για σένα η συμμετοχή στα καλλιστεία;

Βασικά συμμετείχα σε έναν διαγωνισμό που δεν έχει να κάνει μόνο με την εξωτερική ομορφιά, αλλά κυρίως με την ομορφιά της ψυχής. Σκοπός είναι να βγεις από έναν τέτοιο διαγωνισμό και, με την ομορφιά σου, να ξεκινήσει μια φιλανθρωπική δράση. Πήγα εκεί για τη χώρα μου πρώτα και όχι ως Ηλιάνα, για να δείξω τα κάλλη μου.

Είναι ναρκισσισμός η συμμετοχή σε τέτοιο διαγωνισμό;

Για αρκετά κορίτσια είναι 100% ναρκισσισμός να θες να είσαι όλες τις ώρες όμορφη. Για μένα, όχι.

Θα ήθελες να ασχοληθείς στη συνέχεια με την τηλεόραση;

Θα πάω στο εξωτερικό για να συνεχίσω αυτό που κάνω. Δεν έχω τέτοια νοοτροπία, να στραφώ στην τηλεόραση, όπως κάνουν άλλες.

Πηγή: Ok

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=386640&cid=11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου