Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Σας αγαπώ και σας χρωστώ τη ζωή μου».


Η πρωταθλήτρια του τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου ευχαρίστησε όσους της έσωσαν τη ζωή μετά το ατύχημα που είχε στην προπόνηση, όταν συγκρούστηκε με τον συναθλητή της Χήνη και της γύρισε η γλώσσα!
Η πρωταθλήτρια του τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου και ο συναθλητής της Δημήτρης Χήνης, την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια της προπόνησης έτρεχαν σε αντίθετη κατεύθυνση αλλά στο ίδιο κουλουάρ, με αποτέλεσμα να μην προσέξουν ο ένας τον άλλον και να συγκρουστούν μετωπικά.
Άμεση ήταν η αντίδραση των ανθρώπων της ΑΕΚ, οι οποίοι έτρεξαν κοντά της και την επανέφεραν. Αμέσως μετά, Παπαχρήστου και Χήνης μεταφέρθηκαν στο ΚΑΤ όπου και παραμένουν, με τον Χήνη να έχει βαριά θλάση .
Η Βούλα Παπαχρήστου έλαβε πολλά μηνύματα για περαστικά και απάντησε γράφοντας στο Facebook: «Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου πραγματικά... Ευχαριστώ τους προπονητές μου που έδειξαν ψυχραιμία και κατάφεραν να με επαναφέρουν, καθώς και τον αθλητή, ΜΑΚΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΗ, που συνέβαλε με τη δική του βοήθεια. Ήταν μία πολύ δύσκολη στιγμή, όχι τόσο για μένα, γιατί ήμουν λιπόθυμη, αλλά για τους ανθρώπους που έκαναν τα πάντα για να με συνεφέρουν! Τους ευχαριστώ ακόμα μία φορά! Αυτή τη στιγμή είμαι πολύ πολύ καλύτερα θα γυρίσω στις προπονήσεις μου. Ευχαριστώ τον Θεό που δεν υπήρξαν χειρότερα τόσο για εμένα, όσο και για το άλλο παιδί Δημήτρη Χήνη.
Ευχαριστώ επίσης τους ανθρώπους της ΑΕΚ που έσπευσαν στο ΚΑΤ και ήρθαν κοντά μου! Οι προπονητές μου Γιώργος Πομάνσκι και Θέμης Μαστέλος, σας αγαπώ και σας χρωστώ τη ζωή μου».
http://www.gazzetta.gr/article/item/240627-sas-hrostao-te-zoe-mou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου