Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Ζερβάκης, Δημάκη νικητές στη Φιλοθέη

Η βροχόπτωση και οι χαμηλές θερμοκρασίες ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του κυριακάτικου καιρού, αυτό όμως δεν εμπόδισε τους αθλητές να δώσουν το παρών στον αγώνα. Η συμμετοχή ήταν εντυπωσιακή, καθώς έτρεξαν 300 περίπου δρομείς σε όλες τις κατηγορίες.

Στους άνδρες, ο Γιάννης Ζερβάκης του Σητειακού έκανε το «4 στα 4» στη διοργάνωση κόβοντας και σε αυτή την περίπτωση πρώτος το νήμα του τερματισμού με 18.49.4, με δεύτερο τον Χριστόφορο Μερούση (ΦΟ Βροντάδων- 18.50.3) και τρίτο τον Κώστα Γαλανόπουλο (ΓΣ Αμαρουσίου - 19.37.9).


«Στον περσινό αγώνα της Φιλοθέης ήμουν τρίτος. Φέτος τερμάτισα πρώτος. Ας πούμε ότι πήρα το ακόμα μου πίσω. Εχω κάνει το τέσσερα στα τέσσερα στους “Γύρους Πόλεων” και αυτό είναι σημαντικό για μένα. Επόμενος αγώνας μου θα είναι το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ανωμάλου δρόμου. Στους στόχους μου είναι να δοκιμάσω και κάποιον ημιμαραθώνιο», ήταν τα λόγια του Ζερβάκη μετά τον αγώνα.

περισσότερα στο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου