Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ Α.Ο ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΦΑΝΑΡΙΤΗ ΜΕΣΩ '' FACEBOOK" ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ

Χαίρομαι πάρα πολύ που ανέβασα ένα θέμα στην προσωπική μου σελίδα στο Facebook και μου απάντησε η Δημαρχιακή Αρχή με επίσημη ανακοίνωση. Βέβαια θέλω να κάνω μερικές παρατηρήσεις. Η έκφραση της λύπης δεν χρειαζόταν να γίνει προς εμένα με επιστολή καθότι είμαι πρόεδρος του ΑΟ Μοσχάτου και όχι ο παθοντας ποδοσφαιριστης της Δόξας Πειραιά. 
Προσωπικά είχα προειδοποιήσει για τέτοιο περιστατικό ότι μπορεί να συμβεί τόσο με επιστολές όσο και στην τοποθέτηση μου στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο. Τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου δεν τις έχω δει ποτε στο γήπεδο αλλα μπορεί και να μην ταιριάζουν οι ώρες προσελευσής μας.................
περισσότερα στο  
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003335147110 
 
Τήν ανακοίνωση της δημοτικής αρχής μπορείτε να την διαβάσετε στοhttp://www.moschatodaily.gr/index.php/22-21/deltaom/
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου