Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Μιλλούση: "Ήδη αισθάνομαι νικήτρια"-Η Βάσω Μιλλούση μιλάει στο Sport24.gr για την επιστροφή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Η Βάσω Μιλλούση μιλάει στο Sport24.gr για την επιστροφή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες και αποκαλύπτει το όνομα του χρυσού Ολυμπιονίκη, η παρουσία του οποίου της δίνει δύναμη να πετύχει το στόχο της.
Όποιος θέλει να μάθει πως είναι η θέα από το πρώτο σκαλί μιας ολυμπιακής εγκατάστασης του Λονδίνου, το μοναδικό που έχει να κάνει είναι να ρωτήσει τη Βάσω Μιλλούση.
Βλέπετε, η πρωταθλήτρια της ενόργανης γυμναστικής κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στη δοκό ισορροπίας στο προολυμπιακό τουρνουά στην Ο2 Arena, το πολυμορφικό στάδιο που θα φιλοξενήσει το άθλημα.


"Ναι, δεν το είχα σκεφτεί. Έχω να σας πω πως η θέα από το πρώτο σκαλί είναι υπέροχη σε αυτό το καταπληκτικό στάδιο. Μακάρι να κάνω την έκπληξη στο Λονδίνο", υποστήριξε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Sport24.gr κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της.
"Βέβαια ο αγώνας δεν είναι ο ίδιος, ωστόσο είναι πολύ σημαντικό για εμένα το ότι γνωρίζω το χώρο. Θα αισθάνομαι άνετα και ίσως αυτό είναι το μοναδικό πλεονέκτημα έναντι των δυνατότερων αντιπάλων μου. Εκείνη η νίκη είναι πραγματικά σημαντική για εμένα και με έχει βοηθήσει ψυχολογικά στην προετοιμασία μου".

Ταξίδι δώδεκα ετών μέχρι το Ολυμπιακό Χωριό
Η ίδια αισθάνεται πως έχει κρεμάσει ήδη το χρυσό μετάλλιο στο στήθος της. Το μετάλλιο που απονέμεται όχι στον νικητή, αλλά σε εκείνον που δεν εγκαταλείπει το όνειρο του, έχει επιμονή και υπομονή.
Η ιστορία της Βάσως συμπεριλαμβάνεται στις πιο περίεργες των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου. Επιστρέφει δώδεκα χρόνια μετά πρώτη και τελευταία συμμετοχή της στο Σίδνεϊ. Το 2000!

Η 16χρονη πρωταθλήτρια Ελλάδας είχε δίπλα της τη Σιμόνα Αμανάρ, τη Σβετλάνα Χόρχινα και την Έλενα Ζαμολοντσίκοβα. Το μέλλον ήταν δικό της, ωστόσο κόπηκε βίαια όταν της είπαν δύο χρόνια μετά πως παραμεγάλωσε (!) και έπρεπε να αποσυρθεί. Αποκλεισμένη από το άθλημα που αγαπούσε, στράφηκε στο χορό και επέστρεψε στους αγώνες πριν από το Πεκίνο. Και ευτυχώς ο άνθρωπος που διέκοψε την καριέρα της, βρίσκεται μακριά από τα γυμναστήρια.
"Αισθάνομαι ήδη νικήτρια. Επέστρεψα γιατί ήθελα να αγωνιστώ ξανά στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η συμμετοχή μου με γεμίζει ικανοποίηση και μεγάλη χαρά. Χαίρομαι για τον κόπο και την προσπάθεια μου. Το 2004 ένιωθα χαρά και ζήλεια μαζί. Χαρά για τους φίλους μου που αγωνίζονταν μπροστά στο ελληνικό κοινό και ζήλεια διότι θα μπορούσα να βρίσκομαι και εγώ μαζί τους".
Θα αγωνιστεί στον προκριματικό των γυναικών την 29η Ιουλίου με στόχο την άψογη εκτέλεση των δύσκολων προγραμμάτων της στη δοκό και στους ασύμμετρους ζυγούς".
"Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από την προετοιμασία μου. Έχουμε και μια πρώτη εικόνα από τα προγράμματα των αντιπάλων μου. Δεν βρισκόμαστε μακριά. Για μένα αποτελεί επιτυχία η συμμετοχή μου στο Λονδίνο. Κάθε αποτέλεσμα είναι καλοδεχούμενο. Αν εκτελέσω σωστά τα προγράμματα μου, έχω ελπίδες. Το σίγουρο είναι πως θα απολαύσω κάθε στιγμή".
  

περισσότερα στο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου