Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Δημήτρης Ζώταλης:H ψήφιση του Πολυνομοσχεδίου που βάζει την σφραγίδα σε απολύσεις ανθρώπων και όχι μόνο η ανθρώπινη αξιοπρέπεια μου υπαγορεύει την παραίτησή μου από μέλος της τοπικής κοινότητας Μοσχάτου

Μετά και την χθεσινή ψήφιση του Πολυνομοσχεδίου που βάζει την σφραγίδα σε απολύσεις ανθρώπων και όχι μόνο η ανθρώπινη αξιοπρέπεια μου υπαγορεύει την παραίτησή μου από μέλος της τοπικής κοινότητας Μοσχάτου ως μια διαμαρτυρία και συμβολική κίνηση αντίδρασης ενάντια στην λαίλαπα που κατακλύζει τους εργαζόμενους της χώρας μας.
Από σήμερα 18-7-2013 παύω να είμαι μέλος της τοπικής κοινότητας που δυστυχώς έχει καταντήσει αδειοδοτικός μηχανισμός και τίποτα άλλο αλλά δεν παύω να σχολούμαι με τα κοινά του δήμου μας.
Αντιθέτως με μεγαλύτερη δύναμη και αποφασιστηκότητα θα εξακολουθήσω να ενδιαφέρομαι για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των συνδημοτών μου.
Για την εν λόγω παραίτησή μου ενημερώθηκε ο επικεφαλής της παράταξης κ.Άρης Κρεμμύδας.
https://www.facebook.com/dimitrios.zotalis?hc_location=stream