Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Κώστας Χρονόπουλος: Πιστός στις αξίες με τις οποίες γαλουχήθηκα και ανδρώθηκα , αποφάσισα να συνεχίσω να είμαι και πάλι παρών στις εκλογές της 18 του Μάη δίπλα στο Δήμαρχο μας τον Ανδρέα Ευθυμίου .

Αγαπητοί μου φίλοι , πολίτες και κάτοικοι του Ταύρου και του Μοσχάτου , πιστός στις αξίες με τις οποίες γαλουχήθηκα και ανδρώθηκα , αποφάσισα να συνεχίσω να είμαι και πάλι παρών στις εκλογές της 18 του Μάη δίπλα στο Δήμαρχο μας τον Ανδρέα Ευθυμίου .
Ακολουθώντας πιστά την πατρική νουθεσία , για απλότητα , για σύνεση , για ταπεινότητα , για αγωνιστικότητα , για συμμετοχή , έκρινα ότι θα έπρεπε να συνεχίσω να προσφέρω τις όποιες υπηρεσίες μου για τα συμφέροντα του απλού λαού μας .
Πιστός και αμετακίνητος στις ιδεολογικές μου αξίες , στις αξίες που ουδέποτε απαξιώθηκαν από εμένα και τους απλούς πολίτες αυτής της χώρας , που ποτέ δεν πρόδωσα , όπως τις πρόδωσαν αυτοί που θα έπρεπε να τις ενισχύουν , στις αξίες του Σοσιαλισμού και της Αριστεράς θέτω στη κρίση σας την υποψηφιότητά μου στις προσεχείς εκλογές για δημοτικός σύμβουλος .
Πιστεύω ότι διαθέτω ακόμα το ίδιο διαλεκτικό σφρίγος , όπως αυτό που διέθετα τον καιρό τότε που οι φίλοι μου με ώθησαν να αφήσω τα κομματικά οφίτσια και να δοκιμαστώ στο στίβο της κοινωνίας .
Οφείλω βέβαια ένα πολύ μεγάλο δημόσιο ευχαριστώ , σε όλους τους φίλους μου που με τιμούσαν με την ψήφο τους , όλα αυτά τα τελευταία σχεδόν τριάντα χρόνια , αλλά όλοι ξέρουν πολύ καλά ότι ποτέ δεν τους πρόδωσα και ποτέ δεν τους εγκατέλειψα , και ότι ήμουνα καθημερινά δίπλα τους και όχι μόνο για να τους υφαρπάξω την ψήφο τους , αλλά άμεσα ή έμμεσα για να τους υπηρετήσω , για το καλό της πόλης μας και των γειτονιών της .
Καθημερινά είμαι παρών στις γειτονιές του Δήμου μας , ακούω τα παράπονα των κατοίκων που βιώνουν μια άνευ προηγουμένου κατάσταση, μια κατάσταση που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε πριν από λίγα χρόνια , μια κατάσταση που μας φέρνει πολλές δεκαετίες πίσω και που μου θυμίζει τη ζωή των πρώτων μετεμφυλιακών χρόνων , με την απόλυτη φτώχεια στις παράγκες και στα παραπήγματα στις γειτονιές του Ταύρου , με μια σημαντική διαφορά . Τότε έβλεπες στα μάτια των ανθρώπων την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον , τώρα βλέπεις την απογοήτευση και την αγωνία για το άδηλο μέλλον .
Αυτό κυρίως με οδήγησε στην απόφαση να συνεχίσω να υπηρετώ το λαό μας , να συνεχίσω δίπλα στο Δήμαρχο μας τον Ανδρέα Ευθυμίου , χωρίς υστερόβουλες σκέψεις και χωρίς ενδοιασμούς , για να συνεχίσουμε και όχι να επιβεβαιώσουμε τις προσπάθειες που γίνονται για να αμβλυνθούν τα προβλήματα , που οι καταστροφικές πολιτικές των εκφραστών των μνημονιακών πολιτικών έχουν δημιουργήσει .
Για να πραγματοποιήσουμε την κοινωνική ενοποίηση των περιοχών του Ταύρου και του Μοσχάτου , είναι απαραίτητη η πολιτική επιβεβαίωση και η στήριξη στο πρόσωπο του Δημάρχου μας του Ανδρέα Ευθυμίου .
Σας καλώ τιμώντας με την ψήφο σας , να επιβεβαιώσουμε την σχέση φιλίας και εμπιστοσύνης που μαζί έχουμε οικοδομήσει όλα αυτά τα προηγούμενα χρόνια .
Σίγουρα θα είναι η τελευταία φορά που ζητώ την στήριξη σας στο πρόσωπό μου , διότι θα πρέπει να υπάρξει η ανανέωση και στα πρόσωπα αλλά και για να μπουν νέοι άνθρωποι με νέες ιδέες και προτάσεις στο στίβο της πολιτικής μάχης , αλλά νέοι που να προέρχονται από τα σπλάχνα της πολιτικής διαδικασίας και το κυριότερο της κοινωνίας , και όχι το μόνο θετικό τους να είναι το ότι είναι νέοι άνθρωποι , διότι νέοι άνθρωποι ήταν και η Μπιρμπίλη και ο Γερουλάνος , και ο Βουλγαράκης και ο Παπακωνσταντίνου , που μας οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση των μνημονίων και της υποτέλειας .


https://www.facebook.com/kostas.chronopoulos1