Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011 – ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012 Τετάρτες με Κινηματογράφο στο ΙΜΚ Προβολές Κλασικών Κινηματογραφικών Αριστουργημάτων ,, Σε συνεργασία με τη New Star και τον Βελισσάριο Κοσσυβάκη ... Κάθε Τετάρτη στο ΙΜΚ με ελεύθερη είσοδο, απαραίτητη η κράτηση θέσης




ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012
Αφιέρωμα  "Προβολή στην Αμφισβήτηση"
&
εισαγωγικά: Αντηχούν Μουσικές… στο ΙΜΚ
από την Τετάρτη 4/4/2012 έως την Τετάρτη 25/4/2012, στις 21:30

Το ΙΜΚ στο πλαίσιο της γενικότερης προσφοράς του στους φιλότεχνους της Αθήνας με τη συνεργασία και την υποστήριξη της ανεξάρτητης εταιρίας διανομής επιλεγμένων ταινιών New Star και τον Βελισσάριο Κοσσυβάκη, καθιέρωσε μία άτυπη Κινηματογραφική Λέσχη, κάθε Τετάρτη στις 21:30, με ελεύθερη είσοδο.  
Στις Τετάρτες με Σινεμά του ΙΜΚ, έχουν θέση και προβάλλονται ταινίες καθιερωμένων και νέων δημιουργών, ταινίες που μιλούν μία ατόφια κινηματογραφική γλώσσα με εμφανές το στίγμα του κάθε δημιουργού, ταινίες που έχουν προσφέρει στην ιδιαίτερη εικόνα και την εξέλιξη εκείνου του κινηματογράφου που αποτυπώνει το διαφορετικό,  ανοίγει ορίζοντες, ψυχαγωγεί και ταυτόχρονα επικεντρώνεται σε ανθρώπους και καταστάσεις, σχέσεις και γεγονότα με ευρύτερο ενδιαφέρον.
&… ξαφνικά, αντηχούν μουσικές!
Νέοι, αλλά και ήδη καταξιωμένοι,  αξιόλογοι μουσικοί και σπουδαστές μουσικής καταλαμβάνουν το φουαγέ του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης και συστήνονται στο κοινό μέσα από μικρές συναυλίες  με διάφορα είδη μουσικής. Μέσα από αυτό τον κύκλο εκδηλώσεων βρίσκουν βήμα έκφρασης και παρουσιάζουν μουσικούς προλόγους για τις κινηματογραφικές προβολές της "Τετάρτης με Κινηματογράφο στο ΙΜΚ",  μισή ώρα περίπου πριν την έναρξη κάθε προβολής με ελεύθερη είσοδο.
Απρίλιος 2012,  Αφιέρωμα  "Προβολή στην Αμφισβήτηση"

·    Τετάρτη 4  Απριλίου 2012, στις 21:30
Zabriskie Point
Σκηνοθεσία:  ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ  (ΗΠΑ – 1970 -  Έγχρωμη - 110’)

·         Τετάρτη 11 Απριλίου  2012, στις 21:30
 Να πεθαίνεις στα 30
Σκηνοθεσία:  ΡΟΜΑΝ ΓΚΟΥΠΙΛ (Γαλλία – 1982 – Ντοκιμαντέρ - A/M - 97΄)

·         Τετάρτη 18 Απριλίου 2012, στις 21:30
Το αλάτι της γης
Σκηνοθεσία ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΠΙΜΠΕΡΜΑΝ (Η.Π.Α. - 1953 - 90’- Έγχρωμο)

·         Τετάρτη 25 Απριλίου 2012, στις 21:30
Το  Μίσος
Σκηνοθεσία:  ΜΑΤΙΕ ΚΑΣΣΟΒΙΤΣ  (Γαλλία – 1995 – 96’ – Α/Μ)

 
Χορηγοί Επικοινωνίας
In.gr
Sevenart.gr
Camerastylo online
Forfree.gr
Acropolistreet.gr

Πληροφορίες - κρατήσεις θέσεων: 210 34 18 579, Δευ-Παρ 11:00 - 14:00
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 117 78


Οι ταινίες αναλυτικά

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012, στις 21:30
ZABRISKIE POINT
Σκηνοθεσία:  ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ
 (ΗΠΑ – 1970 -  Έγχρωμη - 110’)

Μια αυθεντική δημιουργική κατάθεση
για την έκρηξη των sixties, την αντικουλτούρα,
την ιδεολογική σύγχυση, τη λυσσασμένη επιθυμία για εξέγερση,
το ουτοπικό πλην όμως διαρκές όραμα της ανατροπής.

1968
Ο Αντονιόνι αρχίζει τα γυρίσματα του «Zabriskie Point», έργου που συμπυκνώνει το κλίμα της εποχής. Μεταφέρει το θέμα του στην καρδιά του καπιταλισμού, στην Καλιφόρνια, όπου η υπεραξία του χρήματος ισοπεδώνει κάθε ανθρωπιά και μόνο οι νέοι διατηρούν ακόμη μια τελευταία ικμάδα ζωής.

Το Zabriskie Point είναι η μοναδική ταινία του μεγάλου Ιταλού δημιουργού που γυρίστηκε στην Αμερική. Μέσα από τη χαλαρή ιστορία ενός νεαρού πολιτικοποιημένου ακτιβιστή και της γραμματέως ενός επιχειρηματία, την τυχαία συνάντησή τους, τον έρωτά τους, την περιπλάνησή τους στην έρημο, την δολοφονία του νέου από τους αστυνομικούς και την επιστροφή της ηρωίδας στην καθημερινότητά της, ο Αντονιόνι καταθέτει την δική του ματιά στα ταραγμένα όσο και ανήσυχα sixties στις Η.Π.Α., στην ουτοπία της εξεγερμένης αμερικάνικης νεολαίας, στον διαρκή εφιάλτη της καταναλωτικής κοινωνίας, στην γοητεία της περιπλάνησης στην άγνωστη ήπειρο.
Με ένα σχεδόν ντοκιμαντερίστικο στυλ, με μουσικές των Stones, των Grateful Dead και των Pink Floyd, ο Αντονιόνι βρίσκει την αφορμή να διατρέξει μια δεκαετία και μια ήπειρο, να σημαδέψει την σεξουαλική απελευθέρωση με μια εμβληματική ερωτική σεκάνς, να καταλήξει στο οικείο «ψυχρό» μεγαλοαστικό περιβάλλον, πριν το κυριολεκτικά εκρηκτικό, αναπάντεχο φινάλε (που αντέγραψε και ο Φίντσερ στο Fight Club). Μολονότι εντελώς διαφορετικό από όλα τα υπόλοιπα φιλμ του μεγάλου κινηματογραφιστή, το Zabriskie Point παραμένει ακόμα και σήμερα μια αυθεντική δημιουργική κατάθεση για την έκρηξη των sixties, την αντικουλτούρα, την ιδεολογική σύγχυση, την λυσσασμένη επιθυμία για εξέγερση, το ουτοπικό πλην όμως διαρκές όραμα της ανατροπής, ένας νεολαιίστικος και όχι μόνο στοιχειωμένος μύθος που επανέρχεται με κάθε προβολή, με κάθε νότα, με κάθε κραυγή…

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012, στις 21:30
ZABRISKIE POINT
(ΗΠΑ – 1970 -  Έγχρωμη - 110’)
Σκηνοθεσία:  ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ/Michelangelo Antonioni
Φωτογραφία: Alfio Contini
Μοντάζ: Franco Arcalli, Jim Benson
Σπέσιαλ εφέ: Earl McCoy
Παραγωγός: Carlo Ponti
Σχεδιασμός παραγωγής: Dean Tavoularis


****

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, στις 21:30

ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ 30/Mourir a 30 ans
Σκηνοθεσία:  ΡΟΜΑΝ ΓΚΟΥΠΙΛ
(Γαλλία – 1982 – Ντοκιμαντέρ - A/M - 97΄)


Χρυσή Κάμερα Φεστιβάλ Καννών 1982
«Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος, παρά να ζεις γονατιστός»
Μια μοναδική μαρτυρία
για το Μάη του ’68 «από τα μέσα»,
 για όλους αυτούς που προτίμησαν να καούν
 παρά να σκουριάσουν
Δεκάδες είναι τα φιλμ που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αναφέρονται στις ταραγμένες μέρες του Γαλλικού Μάη κι ακόμα περισσότερα αυτά που προσπαθούν να συλλάβουν, ακόμα και στις μέρες μας, το «πραγματικό» νόημα της πιο ανήσυχης μεταπολεμικής δεκαετίας.
Ο Ρομάν Γκουπίλ, στις τελευταίες τάξεις του γυμνασίου τότε, έζησε τα γεγονότα «από μέσα» όντας οργισμένος ακτιβιστής, σε πεζοδρόμια και οδοφράγματα. Πάντα μαζί του μια οχτάρα κάμερα, καθώς από τα μικράτα του κιόλας έβρισκε πολύ πιο απλό να κινηματογραφεί παρά να μιλάει καν.
Πολιτικός του μέντορας, αλλά και κολλητός του, τότε, ο Μισέλ Ρεκανατί, ταγμένος επαναστάτης, παρών σε κάθε διαδήλωση, σε κάθε σύγκρουση, σε δεκάδες συζητήσεις για το μέλλον και την κατεύθυνση της επανάστασης, ταυτόχρονα, ένα παιδί με ένα διαρκές τραύμα μετά την ανακάλυψη πως ήταν υιοθετημένος. Για τον νεαρό Μισέλ, η διαρκής εξέγερση ήταν ο μοναδικός τρόπος επαφής με τον κόσμο.

 Κι ο Μάης πέρασε κι ο Ρομάν Γκουπίλ μπλέχτηκε για τα καλά με το σινεμά (βοηθός πια σε σημαντικούς Γάλλους δημιουργούς), ενώ ο Μισέλ αγωνιζόταν να προσαρμοστεί στις καινούριες εποχές. Δεν το κατάφερε ποτέ, το 1978, πριν κλείσει τα τριάντα χρόνια του, έδωσε τέλος στη ζωή του. Ο Ρομάν Γκουπίλ, συγκεντρώνει το υλικό που τραβούσε τις μέρες της εξέγερσης, από διαδηλώσεις, θυελλώδεις συζητήσεις για το μέλλον της ανθρωπότητας, προσωπικές καθημερινές στιγμές και αποχαιρετά τον αγαπημένο του φίλο και μαζί τις μέρες της αθωότητας. Δεν πρόκειται για μια πένθιμη ελεγεία, ο Ρεκανατί μοιάζει περισσότερο με τον Αντουάν Ντουανέλ, τον ήρωα του Τρυφώ που σχεδόν αδυνατούσε να κατανοήσει τα κίνητρα οποιουδήποτε άλλου εκτός του εαυτού του. Δεν είναι μια αναπόληση των «παλιών καλών καιρών», αλλά μια επιστολή στο παρελθόν γεμάτη φρεσκάδα και χιούμορ (άλλωστε το μοναδικό στυλ χάρισε στον Γκουπίλ και την «Χρυσή Κάμερα» στο Φεστιβάλ Καννών. Είναι μια μοναδική μαρτυρία «από τα μέσα» για όλους αυτούς που προτίμησαν «να καούν παρά να σκουριάσουν», για αυτούς που πραγματικά πλήρωσαν το τίμημα της ουτοπίας, αυτούς που πίστεψαν σχεδόν παθολογικά στην δυνατότητα ενός καλύτερου κόσμου.
Το «Να πεθαίνεις στα τριάντα σου» είναι μία ακόμη λέξη για τον Γαλλικό Μάη, γλυκόπικρη, ανάλαφρη, ασπρόμαυρη, ανήσυχη κι αντικομφορμιστική, όπως κι οι πρωταγωνιστές της.

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, στις 21:30
ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ 30
Σκηνοθεσία:  ΡΟΜΑΝ ΓΚΟΥΠΙΛ
(Γαλλία – 1982 – Ντοκιμαντέρ - A/M - 97΄)
Χρυσή Κάμερα Φεστιβάλ Καννών 1982
Σκηνοθέτης: Roman Goupil
Σενάριο: Roman Goupil
Φωτογραφία: Sophie Goupil, Jean Chiabaut, Renan Polles
Μοντάζ: Francoise Prenant
Ήχος: Dominique Dalmasso, Jacques Kebadian
Παραγωγή: ΜΚ2


*****
Τετάρτη 18 Απριλίου 2012, στις 21:30
Το αλάτι της γης/ Salt of the Earth
Σκηνοθεσία: Χέρμπερτ Μπίμπερμαν
(Η.Π.Α. - 1953 - 90’- Έγχρωμο)

Η μόνη ταινία στη μαύρη λίστα του Μακαρθισμού
στην Ιστορία του Αμερικανικού Κινηματογράφου

“Τ’ όνομά μου είναι Εσπεράνζα. Είμαι η γυναίκα ενός εργάτη στο ορυχείο.
Εδώ είναι το σπίτι μας. Το σπίτι δεν είναι δικό μας.
Τα λουλούδια, όμως... τα λουλούδια είναι δικά μας.
Η γη όπου στέκει τώρα το ορυχείο – αυτή η γη ανήκε στον παππού του συζύγου μου.  Τώρα ανήκει στην εταιρεία.”


Μέγα βραβείο, βραβείο καλύτερης ηθοποιού Φεστιβάλ
Κάρλοβυ-Βάρυ.

Καλύτερη ξένη ταινία του 1955 για τους Γάλλους κριτικούς

Το 1992 επιλέχθηκε για το Κρατικό Αρχείο Ταινιών
της Βιβλιοθήκης του Κογκρέσου


Μια από τις πιο τολμηρές πολιτικές ταινίες στην Ιστορία του Αμερικανικού Κινηματογράφου, «Το Αλάτι της Γης» είναι βασισμένη σε μια πραγματική απεργία, και χρησιμοποιεί εργάτες του ορυχείου στο καστ της. Αποτελεί ένα σπάνιο παράδειγμα αμερικανικής ταινίας που προωθεί τον κοινωνικό ρεαλισμό.
Η ταινία αποκαλύπτει τις άθλιες συνθήκες εργασίας και ζωής της Μεξικανο-αμερικανικής κοινότητας και την σκληρή εκμετάλλευση των κατοίκων από τους λευκούς (Αγγλο- Αμερικάνους, όπως αποκαλούνται) βιομηχάνους.
Κάποτε η γη ανήκε στην κοινότητα, η Εταιρεία Ψευδαργύρου, όμως, ήρθε ξαφνικά, ανέλαβε την εκμετάλλευσή της κι άφησε στους κατοίκους την «επιλογή» είτε να φύγουν ή να δεχτούν να εργαστούν με εξαιρετικά χαμηλούς μισθούς  κι άθλιες συνθήκες.
Αναγκάζονται να ζουν σε σπίτια που ανήκουν στη διεύθυνση, να ψωνίζουν σε καταστήματα που ανήκουν στη διεύθυνση. Τα σπίτια είναι καλύβες ανθυγιεινές και χωρίς υδραυλικά. Τα καταστήματα πουλούν τα προϊόντα τους σε πολύ υψηλές τιμές, πράγμα που αναγκάζει τους εργάτες να ζουν χρεωμένοι. Οι συνθήκες ασφαλείας για τους εργάτες είναι ανύπαρκτες, ειδικά αν συγκριθούν μ’ αυτές των ορυχείων όπου εργάζονταν λευκοί. Ενώ στους λευκούς επιτρέπεται να δουλεύουν σε ζευγάρια, οι Μεξικάνοι αναγκάζονται να διεκπεραιώνουν τις πιο επικίνδυνες εργασίες μόνοι, κι όταν διαμαρτύρονται, η διεύθυνση τους απειλεί με απολύσεις.
Η αστυνομία συνωμοτεί με τους ιδιοκτήτες του ορυχείου για να σπάσει η απεργία, διαλύοντας τις συγκεντρώσεις των απεργών. Βρίζοντας και χρησιμοποιώντας ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς, αλλά και σωματική βία, η αστυνομία συλλαμβάνει έναν από τους εργάτες, τον Ραμόν κι ύστερα τον κατηγορεί για αντίσταση κατά της αρχής. Καθώς η απεργία συνεχίζεται, διώχνει τους εργάτες από τα σπίτια τους και καταστρέφει τις περιουσίες τους.
Η απεικόνιση των Μεξικάνων και των μεταναστών στην ταινία δεν ανταποκρίνεται στα πρότυπα του Χόλυγουντ. Δεν παρουσιάζονται ως τα τίμια θύματα που αποζητούν να κερδίσουν την εύνοια του λευκού. Στο «Αλάτι της Γης» οι απεργοί είναι υπερήφανοι αγωνιστές.
Οι διαπραγματεύσεις με τη διεύθυνση αποτυγχάνουν, ένας εργάτης τραυματίζεται κι οι απεργοί αποχωρούν και αναδιοργανώνονται. Είναι η σειρά των γυναικών να αναλάβουν δράση. Οι γυναίκες παρατάσσονται ως ανταπεργοσπάστριες και διεκδικούν, εκτός των άλλων, ισότητα και ίση αντιμετώπιση από τους άνδρες.
Μεγάλη νίκη αποτελεί η συνειδητοποίηση ότι η προκατάληψη και η κακή μεταχείριση είναι συνθήκες που δεν επιβάλλονται πάντα και μόνο από εξωτερικούς παράγοντες.
Εισαγωγική Αφήγηση της Εσπεράνζα Κουιντέρο, στην ταινία
 «Πώς ν’ αρχίσω ν’ αφηγούμαι την ιστορία μου που δεν έχει αρχή; Τ’ όνομά μου είναι Εσπεράνζα, Εσπεράνζα Κουιντέρο. Είμαι η γυναίκα ενός εργάτη στο ορυχείο. Εδώ είναι το σπίτι μας. Το σπίτι δεν είναι δικό μας. Τα λουλούδια, όμως... τα λουλούδια είναι δικά μας. Αυτό είναι το χωριό μου. Όταν ήμουν παιδί, λεγόταν Σαν Μάρκος. Οι Αγγλοαμερικανοί άλλαξαν το όνομα σε Zinc Town. Ζινκ Τάουν, Νιου Μέξικο, Η.Π.Α. Οι ρίζες μας φτάνουν βαθιά σ’ αυτόν τον τόπο, πιο βαθιά κι από τα πεύκα, πιο βαθιά κι απ’ το ορυχείο. Σ’ αυτούς τους ξεροπόταμους ο προπάππους μου έβοσκε τα βοοειδή του πριν ακόμα έρθουν οι Αγγλοαμερικανοί. Η γη όπου στέκει τώρα το ορυχείο – αυτή η γη ανήκε στον παππού του συζύγου μου. Τώρα ανήκει στην εταιρεία. Δεκαοχτώ χρόνια έφαγε ο άντρας μου σ’ αυτό το ορυχείο. Ζώντας τη μισή του ζωή με τον δυναμίτη και το σκοτάδι. Ποιος μπορεί να πει που αρχίζει, η ιστορία μου; Δεν ξέρω. Εκείνη, όμως, τη μέρα τη θυμάμαι σαν την αρχή του τέλους. Ήταν η μέρα της γιορτής μου. Ήμουν τριανταπέντε χρονών. Ημέρα γιορτής. Κι ήμουν εφτά μηνών έγκυος στο τρίτο μου παιδί. Κι εκείνη τη μέρα – Θυμάμαι έκανα μια ευχή... μια τόσο αμαρτωλή σκέψη... μια τόσο σατανική σκέψη που παρακάλεσα τον Θεό να με συγχωρέσει. Ευχήθηκα... ευχήθηκα να μη γεννηθεί ποτέ το παιδί μου. Όχι. Όχι σ’ αυτόν τον κόσμο.»
Βιογραφία
ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΠΙΜΠΕΡΜΑΝ
Ο Χέρμπερτ Μπίμπερμαν γεννήθηκε στη Φιλαδέλφεια το 1900 και πέθανε στη Νέα Υόρκη το 1971. Άνθρωπος του θεάτρου υπογράφει την πρώτη του ταινία το 1935: One Way Ticket. Ακολουθούν οι: Meet Nero Wolf (1936) και The Master Race (1939). Στη συνέχεια ο Μπίμπερμαν δουλεύει ως σεναριογράφος και συμπαραγωγός. Το 1947 αρνείται να καταθέσει στην επιτροπή αντι-αμερικανικών ενεργειών του Μακάρθι και μπαίνει στους περιβόητους «10» της μαύρης λίστας. Φυλακίζεται, καταφέρνει όμως το 1953 να γυρίσει κρυφά το Αλάτι της γης, το οποίο προβάλλεται στην Αμερική μόλις το 1964. Το 1969 ο Μπίμπερμαν γύρισε το αντι-ρατσιστικό δράμα Οι σκλάβοι, μένει όμως ουσιαστικά ο δημιουργός μιας και μοναδικής ταινίας, που προαναγγέλλει τον ανεξάρτητο πολιτικό κινηματογράφο του '60- '70.
Το Αλάτι Της Γης (Salt of the Earth, 1953)
Βασίλης Ραφαηλίδης, «Το Βήμα», 25-10-1977

Το αλάτι της γης είναι η πιο περιπετειώδης ταινία του αμερικανικού κινηματογράφου. Ωστόσο, πρόκειται για μια περιπέτεια που εκτυλίχθηκε «πίσω απ' την κάμερα», και συνεπώς ο θεατής δεν πρόκειται να τη δει. Θ' άξιζε, όμως, να τη μάθει «φιλολογικά», αφού, προς το παρόν, δε γυρίστηκε μια ταινία με θέμα το γύρισμα τούτης της ταινίας: ο Μπίμπερμαν ανήκει στους «δέκα του Χόλυγουντ», δηλαδή σ' αυτούς που ο Μακάρθι έκλεισε φυλακή για «αντιαμερικανικές ενέργειες». Μόλις αποφυλακίστηκε το 1947, βάλθηκε να γυρίσει, παρέα με τους ομοϊδεάτες φίλους του, ένα «σκηνοθετημένο ντοκιμαντέρ» με άξονα μια πραγματική απεργία της μεξικάνικης καταγωγής μεταλλωρύχων του Σίλβερ Σίτι (Νέο Μεξικό). Θέμα της ταινίας — και αίτημα της απεργίας—, η ίση μεταχείριση έγχρωμων και λευκών μεταλλωρύχων. Δεύτερο (παράλληλο) θέμα, το αίτημα των έγχρωμων γυναικών για ίση μεταχείριση από τους απεργούντες για... ίση μεταχείριση έγχρωμους άντρες τους.
Το γύρισμα άρχισε το 1951, και ήταν μια σωστή περιπέτεια που έχει πολλές αναλογίες με τις χολιγουντιανές γκανγκστερικές ταινίες: ένοπλοι «εθνικόφρονες», δηλαδή μέλη της Κου-Κλουξ Κλαν και άλλα κοινωνικά παράσιτα του ίδιου φυράματος, κυνηγούσαν τα ένοπλα μέλη του κινηματογραφικού συνεργείου. Τεχνικοί και καλλιτέχνες έκαναν βάρδιες γύρω απ' το χώρο του γυρίσματος για να απομακρύνουν με πιστολιές τους πιστολέρο, οι οποίοι, ως γνωστόν, απεχθάνονται την τέχνη, και δη την προοδευτική.
Με τα πολλά, η ταινία γυρίστηκε, αλλά κανένα εργαστήριο δε δεχόταν να την επεξεργαστεί. Κατόπιν τούτου, οι κινηματογραφιστές-γκερίγιος την τεμάχισαν και την εμφάνισαν και τη δούλεψαν κατά δόσεις σε πολλά εργαστήρια. Τελικά, η «πανηγυρική» πρεμιέρα δόθηκε παράνομα σ' έναν απόμερο συνοικιακό κινηματογράφο όγδοης κατηγορίας της Νέας Υόρκης.
Στην Ευρώπη, το φιλμ τυχαίνει ενθουσιώδους υποδοχής, οι Γάλλοι κριτικοί το ανακηρύσσουν «καλύτερη ταινία του 1955», ενώ στο Φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι παίρνει το Μεγάλο Βραβείο. Τέλος, μόλις το 1964, η ταινία παίχτηκε νόμιμα και στις ΗΠΑ.
Γιατί όλη αυτή η φασαρία γύρω από ένα τυπικότατα ανθρωπιστικό φιλμ, που ούτε σε στάση παρακινεί ούτε την επανάσταση επαγγέλλεται; Διότι: 1) Οι βασικοί παράγοντες της ταινίας ήταν «μαυροπινακισμένοι», που σημαίνει κατηγορηματική απαγόρευση για δουλειά, 2) δείχνει πως οι απεργίες, δηλαδή πράξεις ειρηνικής συλλογικής αντίστασης στη βουλιμία των αφεντικών, είναι δυνατόν να πετύχουν ακόμα και στην Αμερική, χώρα της απόλυτης κυριαρχίας της μυθικής «ατομικής πρωτοβουλίας», και 3) κηρύσσει τη φυλετική ισότητα.
Τι απομένει απ' αυτή τη θρυλική ταινία σήμερα; Η παρακινηματογραφική μπαρου-τοκαπνισμένη ιστορία της, μια διακήρυξη πίστης στην αξία του συνδικαλισμού που ηχεί λιγάκι παράτονα και ο παραδοσιακός ανθρωπισμός της που αποδεσμεύει ο υστερικός σε κατάσταση υπεροξυμένης καταληψίας.
Βασίλης Ραφαηλίδης, «Το Βήμα», 25-10-1977

ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
THE SALT OF THE EARTH

Μια ταινία που προασπίζεται τα δικαιώματα
των εργατών, των γυναικών, των μεταναστών

Η.Π.Α. - 1953 - 90’- Έγχρωμο

Σκηνοθεσία HERBERT J. BIBERMAN,
Σενάριο MICHAEL WILSON,
Παραγωγή PAUL JARRICO,
Φωτογραφία SAIMON LAZARUS,
Μουσική SOL KAPLAN

Με τους: ROSAURA REVUELTAS, JUAN CHACON, WILL GEER,
                 DAVID WOLFE, MERVIN WILLIAMS, DAVID SARVIS

******

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012, στις 21:30

ΤΟ ΜΙΣΟΣ/La Haine
Σκηνοθεσία:  Ματιέ Κασσοβίτς
(Γαλλία – 1995 – 96’ – Α/Μ)


Βραβείο καλύτερης Σκηνοθεσίας Φεστιβάλ Καννών 1995

Βραβείο Σεζάρ Καλύτερης Ταινίας, Καλύτερου Μοντάζ,
Καλύτερης Παραγωγής 1995

Βραβείο Λυμιέρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας,
Καλύτερης Ταινίας 1996



«Ξέρεις την ιστορία του τύπου που πέφτει από τον πεντηκοστό όροφο μιας πολυκατοικίας; Καθώς έπεφτε, έλεγε συνεχώς για να καθησυχάσει  τον εαυτό του: "Ως εδώ όλα καλά, ως εδώ όλα καλά." Σημασία δεν έχει η πτώση, αλλά η πρόσκρουση.»


Παρίσι- Προάστια- Φτώχια- Περιθώριο- Γκέτο- Μίσος

Ένα τυπικό γαλλικό, Παριζιάνικο προάστιο - συγκρότημα κρατικών κατοικιών,                                  χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, ξυπνά ένα πρωί σε κατάσταση πολιορκίας.                             Τα παιδιά του Bluebell συγκρούονταν όλη τη νύχτα με την αστυνομία.
Η αιτία, ένα 16άχρονο αγόρι, ο Abdel Ichah, κινδυνεύει να πεθάνει, μετά από                    τον άγριο ξυλοδαρμό που υπέστη από αστυνομικό, κατά την ανάκριση. Μια ακόμη, περίπτωση χρήσης άλογης αστυνομικής βίας, μια ακόμη εξέγερση. Ανάμεσα σ’ αυτά τα παιδιά που τα τυφλώνει το μίσος για το σύστημα, είναι και ο Hubert, ο Said και              ο Vinz. Αυτή είναι η πιο σημαντική μέρα της ζωής τους. Γιατί δεν είναι μόνο τρεις, αλλά τέσσερις. Ο Said, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με μικρεμπόριο χασίς, αλλά                 δεν τα καταφέρνει. Ο  Hubert είναι πεπεισμένος ότι η διατήρηση της «ειρήνης»                      στην περιοχή είναι  ο μόνος τρόπος να επιβιώσει η κοινότητα. Ο Vinz                             είναι πεπεισμένος ότι το κλειδί της επιβίωσης είναι το μίσος. Υπάρχει                                  κι ένας τέταρτος ήρωας στην ιστορία, ένα καλογυαλισμένο 44άρι που έχει απολέσει ένας αστυνομικός κατά τη διάρκεια της συμπλοκής.

24 ώρες από τη ζωή των νέων του γκέτο. 24 ώρες να βρεθεί μια λύση στο μίσος που διακατέχει και τα δυο πλευρές.
Γιατί, αν η δολοφονία αστυνομικού δεν είναι λύση… Τότε τι;
Ο νεαρός τότε σκηνοθέτης, καταγράφει αυτό το οδοιπορικό, με ύφος άλλοτε ντοκιμαντερίστικο και άλλοτε σχεδόν παραισθητικό, αποτυπώνοντας τα κοινωνικά αίτια που κρύβονται πίσω από τις συμπεριφορές. Η ταινία, βαθύτατα πολιτική, αποτελεί μια προφητική ματιά στα γεγονότα του Παρισιού, το 2006, προοικονομώντας τη βίαιη εξέγερση των μεταναστών στα γκέτο.


*******


Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 117 78,  τηλ. 210 3418 550,  φαξ.  210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα:  www.mcf.gr

Πληροφορίες - κρατήσεις θέσεων: 210 34 18 579, Δευ-Παρ 11:00 - 14:00


Υποστηρικτές Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης
Dogkas Wines
Konstantinos
Playground Productions

Χορηγοί  Επικοινωνίας Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης

ΤΑ ΝΕΑ               METROPOLIS              Το Ποντίκι
Αθήνα 9,84          BHMA FM 99.5            Ως 3
e-go.gr                 ελculture.gr         clickatlife.gr       
culturenow.gr     mediasoup.gr      monopoli.gr       in2life.gr
camerastyloonline.wordpress.com

Γραφείο Τύπου ΙΜΚ:  Χαρά Πετρούνια
 210 52 44 648, 6972 710 991, e-mail: x-petrouyia@ath.forthnet.gr
*********

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Δημοτικό Συμβούλιο Μοσχάτου - Ταύρου Τετάρτη, 28 Μαρτίου - Ώρα: 20.00, Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου (Κοραή 51)



http://www.dimosmoschatou-tavrou.gr/images/stories/eisigiseis/ds/ds_28_3.pdf

Εως 30/3 τα δικαιολογητικά υποψηφίων για τις Στρατιωτικές Σχολές

Από το υπουργείο Παιδείας υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του υπουργείου Εθνικής Αμυνας, η προθεσμία για την υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις (ΠΚΕ) των Στρατιωτικών Σχολών...
λήγει στις 30 Μαρτίου 2012 (σφραγίδα ταχυδρομείου).
Η προκήρυξη διαγωνισμού επιλογής σπουδαστών για το 1ο έτος των ΑΣΕΙ & ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2012-2013, είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΓΕΕΘΑ www.geetha.mil.gr

Στάση εργασίας την Τετάρτη σε Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ

Χωρίς μέσα σταθερής τροχιάς, Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ, θα μείνει την Τετάρτη η Αθήνα από τις 11.00 μέχρι τις 15.00, λόγω της προειδοποιητικής τετράωρης στάσης εργασίας που κήρυξαν οι εργαζόμενοι στα μέσα αυτά.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν πως: «Η επαναφορά των εργασιακών σχέσεων στο καθεστώς Μαντέλη δείχνει τη νοοτροπία με την οποία αντιλαμβάνονται τον εκσυγχρονισμό των Φορέων, γεγονός το οποίο μας βρίσκει αντίθετους» και προσθέτουν: «η μείωση του μεταφορικού έργου, η αύξηση του εισιτηρίου, η εισιτηριοδιαφυγή, οι μετατάξεις, οι απολύσεις, δεν παραπέμπουν σε αναδιάρθρωση των Εταιρειών προς όφελος του πολίτη».

Ένταση στη διαμαρτυρία των δημάρχων στην Κλαυθμώνος

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν αυτή την ώρα περίπου 400 δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, δημοτικοί υπάλληλοι καθώς και εκπρόσωποι της Π.Ο.Ε.- Ο.Τ.Α. έξω από το Υπουργείο Εσωτερικών, στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Ένταση και μικροεπεισόδια δημιουργήθηκαν στις 13.00 μεταξύ των συγκεντρωμένων και των δυνάμεων των ΜΑΤ, καθώς ο υπουργός Εσωτερικών Τάσος Γιαννίτσης δέχθηκε μόνο μία μικρή αντιπροσωπεία από τους δημάρχους, γεγονός που εξόργισε τους διαδηλωτές, οι οποίοι άρχισαν να εκσφενδονίζουν αντικείμενα προς τους αστυνομικούς.
 Οι συγκεντρωμένοι έφτασαν στην πλατεία Κλαυθμώνος με τα αυτοκίνητα του δήμου
 Οι δήμαρχοι διαμαρτύρονται για τη μη απόδοση 450 εκατ. ευρώ από τον προϋπολογισμό του 2012 και τη μείωση κατά 15% της χρηματοδότησης από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους, καθώς η μείωση -όπως σημειώνουν- απειλεί τη βιωσιμότητα των δήμων.

περισσότερα διαβάστε στο

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ 25 ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΜΕ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΜΑΣ(ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ)


Ειρηνική παρέμβαση της Μεσοποταμίας με παρέλαση

Μεγάλη και κρίσιμης σημασίας εκτός έδρας νίκη πέτυχε απόψε το βράδι η Ελευθερία Μοσχάτου στο ΣΕΦ επι του ουραγού Παλαιού Φαλήρου για το πρωτάθλημα της Α' ΕΣΚΑΝΑ με 69-63

Τα δεκάλεπτα του αγώνα
13-22,28-35,43-52,63-69


Δυνατά ξεκίνησε το παιχνίδι  η Ελευθερία μας και αποφασισμένη να πάρει  αυτόν τον αγώνα με αποτέλεσμα να προηγηθεί στο πρώτο δεκάλεπτο με 22-13, η καλή της απόδοση συνεχίστηκε μέχρι το τέλος του τρίτου δεκαλέπτου στο οποίο προηγήθηκε με 52-43.


Ξαφνικά η ομάδα μας κόλλησε χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο, με αποτέλεσμα η γηπεδούχος ομάδα του Φαλήρου να καταφέρει να ισοφαρίσει τον αγώνα 52-52 περίπου τέσσερα λεπτά πριν το τέλος.Απο εκεί και πέρα μίλησε η ψυχή των παιχτών της ομάδας μας όπου δυναμικά κατάφεραν να κάνουν το "comeback"και να νικήσουν με 69-63.

Έπειτα από αυτή την μεγάλη εκτός έδρας νίκη η Ελευθερία Μοσχάτου ισοβαθμεί με την αντίπαλο ομάδα της Ευριάλης και εξαρτάται μόνο από την ίδια κατά πόσο θα καταφέρει να πετύχει την σωτηρία της στην Α ΕΣΚΑΝΑ, αρκεί στους τρεις εναπομείναντες αγώνες που έχει να δώσει μέχρι το τέλος θα πρέπει τουλάαχιστον να κερδίσει τους δύο εντός έδρας με Πρωτέα Βούλας και την τελευταία αγωνιστική την ομάδα της Ευριάλης έστω με ένα πόντο στο κλειστό του Μοσχάτου μας.  

Ο φίλαθλος κόσμος της Ελευθερίας μας πάντα δίνει δυναμικά το παρόν του ιδαίτερα στους εκτός έδρας αγώνες της

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Ενας από τους μεγαλύτερους ληστές είναι αυτός που εισέβαλε το πρωί στο jumbo Moσχάτου!

Έπεσε σήμερα το πρωί στα χέρια της αστυνομίας όταν απειλούσε να τινάξει στον αέρα με μαϊμού εκρηκτικά τα γραφεία του Jumbo στο Μοσχάτο.

Ο Κώστας Σαμαράς, ή Ζαρανίκας, είναι ένας από τους μεγαλύτερους ληστές και δραπέτες της σύγχρονης νεοελληνικής ιστορίας και στενός συνεργάτης των αδερφών Παλαιοκώστα. Δεκάδες ληστείες και κλοπές, πέντε αποδράσεις από τις ελληνικές
φυλακές, άλλες πέντε απόπειρες απόδρασης και συνολικά 20 χρόνια σχεδόν μέσα στη φυλακή. Θεωρείται ένας πολύ ευφυής άνθρωπος που συνειδητά έδρασε στην παρανομία. Πέρασε ήσυχα παιδικά χρόνια, χωρίς ιδιαίτερες οικονομικές δυσκολίες,μπήκε στο Πανεπιστήμιο και ήταν γεμάτος καλλιτεχνικές ανησυχίες.
 Μέσα από τα αποσπάσματα στο βιβλίο του με τίτλο: “Κώστας Σαμαράς: Καταζητείται” μπορεί κανείς να σκιαγραφήσει την προσωπικότητά του:
 «Τελείωσα το Λύκειο αντιγράφοντας στα περισσότερα διαγωνίσματα και εξετάσεις, έχοντας αναγάγει τα
σκονάκια σε επιστήμη. Η κατασκευή τους μου έτρωγε περισσότερο χρόνο απʼ όσο αν διάβαζα κανονικά, αλλά
το διασκέδαζα περισσότερο. Από εκεί άρχισε και ο εθισμός στην ένταση της αδρεναλίνης. (…) Κάποιες
μικροκλοπές από μέρους μου γίνονταν περισσότερο για ʽεκπαιδευτικούςʼ και ιδεολογικούς λόγους παρά από
ανάγκη. Έκλεβα βιβλία και δίσκους με πρωτότυπο τρόπο, από το Μοναστηράκι συνήθως, αλλά και από
μεγαλοκαταστήματα όπως το Μινιόν».

περισσότερα στο
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=130129&catid=4 

Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης: Τρίτη 27 Μαρτίου 2012 Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου Προσφορά Προσκλήσεων για τις θεατρικές παραστάσεις στο Ίδρυμα Μ. Κακογιάννης




Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στις 27 Μαρτίου το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τους συντελεστές των παραστάσεών του προσφέρει δωρεάν προσκλήσεις, ως εξής:

1. Για την Τρίτη 27 Μαρτίου 2012, στις 21:00.  Σε συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος 50 διπλές  προσκλήσεις  για το έργο "Ντιμπούκ" του Μπρους Μάγιερς, από το ομώνυμο έργο του Σαλόμ Άνσκι, σε μετάφραση Λουΐζας Μητσάκου, σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη και μουσική Σαββίνας Γιαννάτου, με τους   Δημήτρη Παπανικολάου και Δέσποινα Κούρτη. Για την Τρίτη 27 Μαρτίου 2012.

2. Για την Τρίτη 27 Μαρτίου 2012, στις 21:00.   Σε συνεργασία με την Ομάδα Αρένα, 7 διπλές προσκλήσεις για το έργο "Όνειρα" του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, έργο βασισμένο επάνω στις ονειρικές σκηνές και στις σκηνές φαντασμάτων των έργων του κορυφαίου δραματουργού, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Σωτηρίου, μετάφραση Εύας Σιμάτου, Μουσική Γ. Διαμαντόπουλου με τους Ε. Σιμάτου, Λ. Βαρτάνης, Χρ. Τζιώτας,   Αλ. Σωτηρίου κ.α.

3. Για την Τρίτη 27 Μαρτίου 2012, στις 21:30   Σε συνεργασία με τον συνθέτη Κώστα Δημουλέα, 7 διπλές προσκλήσεις για τη μουσική παράσταση COLD BLOODED BLUE, σε ποίηση Ηλία Λάγιου, Γιάννη Βαρβέρη, Γιώργου Κοροπούλη, με τους Σ. Παπαλάμπρου, Π. Μπισκίνη, Γ. Πλαγιανάκο, Π. Ράπτη, Γ. Σπανό, Δ. Βεργάδο.

4. Για την Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012, στις 21:30.  Σε συνεργασία με την Ομάδα Ήλιος, 5 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση " Μετρημένες Μέρες", που βασίζεται στο έργο  "Οι Αριθμημένοι" του Ελίας Κανέττι, σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη - Βάσιας Ατταριάν, με τους Γ. Αθουσάκη, Α. Βάρθη, Θ. Ίντα, Δ. Κακαβούλα κ.α.

Οι προσκλήσεις διατίθενται από το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.
Κρατήσεις-πληροφορίες: 210 34 18 579.  Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

******

Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 117 78,  τηλ. 210 3418 550,  φαξ.  210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα:  www.mcf.gr

Εισιτήρια προπωλούνται στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος)
Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράσταση
Αγορά με πιστωτική κάρτα: 210 3418579, Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και στην Ιστοσελίδα του Ιδρύματος
www.mcf.gr

Εισιτήρια προπωλούνται και σε όλα τα καταστήματα PUBLIC

Υποστηρικτές Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης
Dogkas Wines
Konstantinos
Playground Productions

Χορηγοί  Επικοινωνίας Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης
ΤΑ ΝΕΑ               METROPOLIS              Το Ποντίκι
Αθήνα 9,84          BHMA FM 99.5            Ως 3
e-go.gr,               ελculture.gr                  clickatlife.gr       
culturenow.gr    mediasoup.gr               monopoli.gr       in2life.gr

Γραφείο Τύπου ΙΜΚ:  Χαρά Πετρούνια
 210 52 44 648, 6972 710 991, e-mail: x-petrouyia@ath.forthnet.gr

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ


http://www.dimosmoschatou-tavrou.gr/images/stories/test/agogosxrissmirnis.pdf

«Ρεμπέτικο Σεργιάνι» στο Δημαρχείο Νίκαιας - Αγ. Ι. Ρέντη

Την ιστορία του ρεμπέτικου τραγουδιού παρουσιάζει μέσα από μουσική και κείμενα το μουσικό τμήμα της Δημοτικής Ενότητας Νίκαιας (υπεύθυνοι καθηγητές Νώε Ζαφειρίδης- Αλίκη Καραδημητρίου) το Σάββατο 31 Μαρτίου και ώρα 19.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του δημαρχείου.

Το «Ρεμπέτικο Σεργιάνι» περιλαμβάνει λίγα λόγια και πολλά τραγούδια αγαπημένων συνθετών (Μάρκου Βαμβακάρη, Βαγγέλη Παπάζογλου, Βασίλη Τσιτσάνη, Μανώλη Χιώτη, Γιώργου Ζαμπέτα και άλλων), ερμηνευμένα με σεβασμό και αγάπη για τη μουσική από νέους ανθρώπους που γνώρισαν τα μυστικά των λαϊκών οργάνων στα τμήματα του δήμου.


Στους συνθέτες και τα τραγούδια τους θα αναφερθεί ο Γιώργος Τσάμπρας, ραδιοφωνικός παραγωγός της ΕΡΑ2. Η συναυλία πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Μουσικές Ιχνηλασίες» που διοργανώνει ο Δήμος Νίκαιας- Αγ. Ι. Ρέντη και η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.


Δημαρχείο Νίκαιας- Αγ. Ι. Ρέντη, Π. Τσαλδάρη 10, 1ος όροφος.

Διάλεξη για την δυσλέξια απο τον Κο Κωνσταντίνο Πόρποδα, καθηγητή Ψυχολογίας στο Πανεπιστημίου Πατρών στις 4 Απριλίου 2012 στις 19.30 στο Πολιτιστικό Κέντρο Μοσχάτου


ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
   Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Μοσχάτου κατάφερε να φέρει κοντά μας τον Κο Κωνσταντίνο Πόρποδα, καθηγητή Ψυχολογίας στο Πανεπιστημίου Πατρών, διευθυντή της ερευνητικής και διαγνωστικής μονάδας δυσλεξίας, ανάγνωσης και γραφής. Ο σκοπός είναι να πραγματοποιηθεί μία διάλεξη στον Δήμο μας με θέμα « Μαθησιακές δυσκολίες – Δυσλεξία : Όταν το "Θέμα" γίνεται "Πρόβλημα".
   Η διάλεξη αυτή θα γίνει την Τετάρτη στις  4 Απριλίου 2012 στις 19.30 στο Πολιτιστικό Κέντρο Μοσχάτου (Κωνσταντινουπόλεως & Σολωμού).
   Η διάλεξη αυτή οργανώνεται με πρωτοβουλία της Ένωσης Γονέων & Κηδεμόνων Μοσχάτου και με την σημαντική βοήθεια των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων όλων των Σχολείων του Μοσχάτου.
   Θα θέλαμε όλοι οι φορείς να βοηθήσουν αυτήν την διάλεξη στο πλαίσιο των δυνατοτήτων τους, οι Σύλλογοι Διδασκόντων, οι Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων, ο Δήμος Μοσχάτου – Ταύρου, οι εφημερίδες, οι ηλεκτρονικές εφημερίδες και όλοι οι υπόλοιποι τοπικοί φορείς.
   Με την ελπίδα ότι όλοι θα βοηθήσουμε ώστε η αξιόλογη αυτή διάλεξη να έχει επιτυχία έτσι να μπορέσουμε στο μέλλον να επαναλάβουμε ανάλογες διαλέξεις – ομιλίες με σκοπό την βελτίωση της κοινωνίας μας, σας στέλνουμε τους πιο θερμούς χαιρετισμούς. 

Με τιμή
Το Δ.Σ. της
Ένωσης Γονέων &
                                                                                   Κηδεμόνων Μοσχάτου

Στην Κύπρο η Ρεάλ με όλα της τα αστέρια

Εκατοντάδες ήταν οι οπαδοί της Ρεάλ Μαδρίτης που περίμεναν τα αστέρια της βασίλισσας τα ξημερώματα στο αεροδρόμιο της Κύπρου.

Οι συγκεντρωμένοι οπαδοί αποθέωσαν τους παίκτες της Ρεάλ, ωστόσο δεν έλειψαν και κάποιοι που πήγαν για… καζούρα στη βασίλισσα αφού φώναζαν "Μέσι" και "Γκουαρντιόλα" στους Μαδριλένους.!
Τα μέτρα ασφαλείας ήταν αυξημένα και οι παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτης αλλά και ο Ζοσέ Μουρίνιο δεν υπέγραψαν κανένα αυτόγραφο.

Σήμερα, στις 18.00 η ομάδα της Μαδρίτης θα προπονηθεί στο γήπεδο του ΑΠΟΕΛ (ΓΣΠ Λευκωσίας) με την προπόνηση να είναι ανοικτή για 15 λεπτά.

Η αποστολή της Ρεάλ αποτελείται από τους: Κασίγιας, Ανταμ, Μεχίας, Βαράν, Αρμπελόα, Μαρσέλο, Ράμος, Αλμιόλ, Κοεντράο, Πέπε, Αλτιντοπ, Σάχιν, Κεντίρα, Οζίλ, Μπαρν, Κακά, Ρονάλντο, Ιγκουαΐν και Μπενζεμά.

http://www.star.gr/Pages/Athlitika.aspx?art=34488&artTitle=stin_kypro_i_real_me_ola_tis_ta_asteria 

Πρώην συνεργάτης του Βασίλη Παλαιοκώστα ήταν ο άνδρας που εισέβαλε το πρωί σε πολυκατάστημα στο Μοσχάτο.

Πρώην συνεργάτης του Βασίλη Παλαιοκώστα ήταν ο άνδρας που εισέβαλε το πρωί σε πολυκατάστημα στο Μοσχάτο.

Ο άνδρας, τον οποίο υποπτεύθηκε φύλακας του καταστήματος, έφερε ομοίωμα αυτοσχέδιου εκρηκτικού μηχανισμού, αποτελούμενου από σύρματα και διαμαντάκια.
Αμέσως στο σημείο έσπευσαν άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ που τον ακινητοποίησαν.

 Το όνομα του δράστη είναι Κώστας Σαμαράς και βρίσκεται κρατούμενος στην Ασφάλεια Μοσχάτου.



http://www.enikos.gr/society

Την Τετάρτη ο τελικός κυπέλλου της ΕΠΣΑ μεταξύ του Φωστήρα και του Αθηναικού

Στον αγώνα θα γίνει διαχωρισµός φιλάθλων των δύο (2) σωµατείων.
Οι φίλαθλοι του σωµατείου ΠΑΟ ΦΩΣΤΗΡ θα εισέλθουν στο γήπεδο από την θύρα 4.
Οι φίλαθλοι του σωµατείου ΑΣ ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, θα εισέλθουν στο γήπεδο από την θύρα 7.
Μπροστά από τις παραπάνω θύρες θα υπάρχουν σχετικά εκδοτήρια εισιτηρίων, προκειµένου οι φίλαθλοι των δύο οµάδων να εισέρχονται από τις θύρες, όπου βρίσκονται οι φίλαθλοι του κάθε σωµατείου.
Οι κάτοχοι των προσκλήσεων επισήµων (λευκές προσκλήσεις), θα εισέρχονται από την θύρα 3.
Παιδιά µέχρι 14 ετών, όπως και οργανωµένα σχολεία και τµήµατα Υποδοµών των σωµατείων, θα εισέλθουν ΔΩΡΕΑΝ.
Το Δ.Σ. της Ε.Π.Σ.Α. καλεί όλους τους φιλάθλους του να παρακολουθήσουν τον αγώνα αυτό, που αποτελεί τη γιορτή του αθηναϊκού ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου και µε τη συµπεριφορά τους, να βοηθήσουν στη µεγαλύτερη δυνατή επιτυχία του θεσµού.
Στις εισόδους του γηπέδου θα τοποθετηθούν ειδικά κουτιά στα οποία οι εισερχόµενοι θα µπορούν να ρίχνουν συµπληρωµένα τα έντυπα τα οποία θα τους διανεµηθούν, µε ερωτηµατολόγιο και τα στοιχεία τους. Θα επακολουθήσει κλήρωση και στους νικητές θα δοθούν πλούσια δώρα, από την ασφαλιστική εταιρεία INTERAMERICAN - FARANTOURIS FINANCIAL ADVISORS, που είναι ο χορηγός της εκδήλωσης.
 

Άντρας με εκρηκτικά (;) στα Jumbo στο Μοσχάτο

Πανικός επικράτησε λίγο μετά τις 10:30 όταν ένας άγνωστος άντρας εισέβαλλε σε πολυκατάστημα παιχνιδιών στην οδό Λευκάδος 4 στο Μοσχάτο, υποστηρίζοντας ότι είναι ζωσμένος με εκρηκτικά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άντρας είχε κρεμασμένα αντικείμενα στο λαιμό του, τα οποία ισχυρίζονταν ότι ήταν εκρηκτικά, ενώ προσπάθησε να πάρει όμηρο έναν από τους υπαλλήλους του καταστήματος.

Ωστόσο, οι εργαζόμενοι κάλεσαν αμέσως την αστυνομία και άντρες της ομάδας ΔΙΑΣ έσπευσαν στο σημείο και κατάφεραν να ακινητοποίησουν και να συλλάβουν τον δράστη.

Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν ο άντρας είχε πάνω του πραγματικά εκρηκτικά, ούτε αν είχε κάποια σχέση με την εταιρεία.

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=185725

Θρήνος για Μποβολέντα στην Ιταλία

Σοκ προκάλεσε στην Ιταλία και στην παγκόσμια κοινότητα του βόλεϊ ο θάνατος του Βίγκορ Μποβολέντα. Ο 38χρονος κεντρικός (2,02μ.) ένιωσε αδιαθεσία στη διάρκεια του αγώνα της Φορλί με τη Ματσεράτα και διακομίστηκε στο νοσοκομείο, όπου τα ξημερώματα άφησε την τελευταία του πνοή με οξύ έμφραγμα.

Ο εκλιπών, που αφήνει πίσω τη σύζυγό του Φεντερίκα και τα τέσσερά τους παιδιά, υπήρξε ασημένιος ολυμπιονίκης με την Ιταλία στην Ατλάντα το 1996, ενώ στη μεγάλη καριέρα του κατάκτησε τέσσερις τίτλους στο World League, ένα Παγκόσμιο Κύπελλο και δύο Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Αγωνίστηκε σε Πολεσέλα, Μεσατζέρο Ραβένα, Φεράρα, Ρόμα, Παλέρμο, Μόντενα, Περούτζια και Πιατσέντζα, ενώ από το 2010 αγωνιζόταν στη Φορλί. 

Περισσότερα στο   http://www.sport-fm.gr/article/542237 

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Χρυσό στη "Ταυριώτισσα" Μιλλούση στο Challenge Cup του Κότμπους

Η Ελληνίδα γυμνάστρια συγκέντρωσε την καλύτερη επίδοση στη δοκό ισορροπίας με 14.425 βαθμούς με βαθμό δυσκολίας 6.1.

Το χρυσό μετάλλιο στη δοκό ισορροπίας στο Challenge Cup που διεξάγεται στο Κότμπους της Γερμανίας, κατέκτησε η Βασιλική Μιλλούση. Η Ελληνίδα γυμνάστρια, αφού συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στον προκριματικό (14,300β.), την Κυριακή σημείωσε την καλύτερη επίδοση και στον τελικό με 14.425 βαθμούς, σε πρόγραμμα με βαθμό δυσκολίας 6.1.

Έτσι η Μιλλούση, η οποία ως γνωστόν έχει εξασφαλίσει το «εισιτήριο» για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, κατέκτησε το δεύτερο κατά σειρά μετάλλιο για την Ελλάδα από τη συγκεκριμένη διοργάνωση, μετά από αυτό του Λευτέρη Πετρούνια στους κρίκους.

Την δεύτερη θέση στη δοκό ισορροπίας με 14.175 βαθμούς πήρε η Ισραηλινή Βαλέρια Μακσιούτα, ενώ τρίτη ήταν η Μπρίτανι Ρότζερς από τον Καναδά με 13.525 βαθμούς.

http://www.tovima.gr/sports/article/?aid=450229 

Δεν θα παρελάσουν οι μαθητές στην Καλλιθέα

 Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, η μαθητική παρέλαση ματαιώθηκε λόγω φόβων επεισοδίων. 

 

 

 

 

περισσότερα στο

http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/123330/den-tha-parelasoyn-oi-mathites-stin-kallithea